کد خبر: 36792 A

حساس‌ترین سکانس "انتقام‌جویان" بداهه بازی شد/ عکس

حساس‌ترین سکانس "انتقام‌جویان" بداهه بازی شد/ عکس

بازیگر شخصیت "مرد عنکبوتی" مدعی شد که رابرت داونی جونیور سکانس اصلی انتقام جویان را فی البداهه بازی کرده است.

ایران آرت: تام هالند بازیگر شخصیت "مرد عنکبوتی" در فیلم‌های سینمایی "انتقام جویان: جنگ ابدیت" و "پایان بازی" می‌گوید صحنه احساسی مرگ تونی استارک (مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور) در فیلم سینمایی "پایان بازی" به صورت بداهه بازی شده است.

این سکانس اگرچه توسط تعدادی از هوادارن مارول پیش بینی شده بود، اما باز هم یکی از مهمترین و شگفت انگیز‌ترین صحنه‌های این فیلم سینمایی و حتی دنیای سینمایی مارول است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در یک مصاحبه جدید، تام هالند، بازیگر فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی: دور از خانه" درباره این صحنه از این فیلم توضیحاتی را اعلام کرد. البته این سایت مدعی شد، تام هالند که سابقه لو دادن جریان و داستان فیلم‌هایی که در آن بازی کرده را دارد، بهتر است مصاحبه را در این روز‌ها که فیلم جدیدش در چند هفته آینده اکران می‌شود، کنار بگذارد.

این بازیگر در مصاحبه اش گفته است: وقتی آن صحنه را با رابرت بازی کردیم، هیچ متنی به صورت فیلمنامه برای ما در نظر گرفته نشده بود و این واقعا هیجان انگیز بود. تنها کوین فیگ، برادران روسو و چند تن دیگر از بازیگران حضور داشتند. آن‌ها فقط به ما گفته بودند که می خواهند صحنه چگونه باشد و ما فی البداهه این سکانس را بازی کردیم که بسیار هم مورد توجه واقع شد.

10081870_755

در این صحنه از فیلم مرد آهنی شش سنگ ابدیت را از تانوس که قصد تخریب دنیا را دارد می‌دزدد، اما به دلیل قدرت بیش از این سنگ‌ها او بعد از استفاده از آن جان خود را از دست می‌دهد. رابرت جونیور خود تصمیم گرفت در لحظه مرگ شخصیت مرد آهنی سکوت کند. البته این سکانس تنها سکانس بداهه فیلم نبود و در قسمت‌های ابتدایی این فیلم در سکانسی که جونیور در فضا گرفتار شده بود، بسیاری از صحنه‌ها را با خلاقیت خود پیش برده بود.

 

رابرت داونی جونیور مرد عنکبوتی تام هالند انتقام جویان انتقام جویان: جنگ ابدیت
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    من خیلی رابرت داونی جونیور رو دوست دارم خیلی جذابه

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین