کد خبر: 36864 A

نارضایتی خانم بازیگر از پایان "بازی تاج‌و‌تخت"/ مرگ بهتری می‌خواستم!

نارضایتی خانم بازیگر از پایان "بازی تاج‌و‌تخت"/ مرگ بهتری می‌خواستم!

لینا هیدی بازیگر نقش سرسی لنیستر هم به جمع منتقدین پایان‌بندی سریال "بازی تاج و تخت" پیوست.

ایران آرت: وقتی که فصل هشتم سریال فانتزی "بازی تاج‌وتخت" شبکه‌ی HBO ماه گذشته به پایان رسید، شخصیت‌های برجسته‌‌‌ی بسیاری از جمله "سرسی لنیستر" با بازی "لینا هیدی" که سرنوشتی تراژیک داشت کشته شده بودند. سرسی اگر چه سعی کرد در واپسین لحظات از "کینگز لندینگ" بگریزد، اما در نهایت به همراه برادرش "جیمی" زیر آوار سرداب‌ها ماند و جان داد. همه‌چیز سریع اتفاق افتاد و با حزن و سردرگمی همراه، و شاید بهترین شکل مردن برای پیچیده‌ترین شخصیت‌های سریال نبود.

هیدی در مصاحبه‌ی اخیر خود با گاردین اعتراف کرده است که نسبت به نحوه‌ی پایان سریال شکایت‌های خاص خودش را دارد. او می‌گوید: "من به عنوان بیننده برای سریال وقت گذاشتم و شخصیت‌های محبوب خودم را داشتم. گلایه‌مندی‌های خاص خودم را نیز دارم. اما هنوز فرصت گفتگو با دن و دیوید را پیدا نکرده‌ام."

به گزارش سی نما، بازیگر بریتانیایی در پاسخ به این پرسش که به شورانرهای سریال چه خواهد گفت، سخن را کوتاه می‌کند و می‌گوید: "می‌گویم مرگ بهتری می‌خواستم." هیدی تنها بازیگر سریال نیست که از پایان‌بندی "بازی تاج‌وتخت" اظهار نارضایتی می‌کند. بعضی از ستارگان سریال در کنار هوادارن بسیاری که با جمع‌آوری بیش از یک میلیون امضاء اعتراض خود نسبت به اپیزودهای فصل هشتم را نشان دادند، احساسات خود در مورد فصل پایانی را به اشتراک گذاشته‌اند.

"چارلز دنس" که نقش "تایوین لنیستر" پدر شخصیت سرسی را بازی می‌کرد، ماه گذشته گفته بود که با دیدن قسمت پایانی گیج شده است. "کانلث هیل" بازیگر نقش "واریس"‌ در حین پخش فصل هشتم اظهار کرده بود که "چند فصل آخر" سریال او را آشفته ساخته. "میزی ویلیامز" نیز از اینکه سرسی به دست "آریا" کشته نشد ابراز ناراحتی کرده است.

هیدی در پایان مصاحبه به گاردین می‌گوید: "به نظر من [شورانرها] نمی‌توانستند همه را راضی کنند."

 

بازی تاج و تخت لینا هیدی لنا هیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین