کد خبر: 36879 A

اولین تصویر از بازسازی "داستان وست‌ساید" اسپیلبرگ

 اولین تصویر از بازسازی "داستان وست‌ساید" اسپیلبرگ

دیزنی فیلم "داستان وست ساید" را در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

ایران آرت: استودیوی والت دیزنی اولین تصویر رسمی از بازسازی "داستان وست‌ساید" (West Side Story) "استیون اسپیلبرگ" را منتشر کرد. این پروژه براساس موزیکال "لئونارد برنستاین" و "استیون سوندهایم" تحت همین عنوان ساخته شده و در آن "انسل الگورت" ستاره‌ی "بیبی درایور" و بازیگر تازه وارد "ریچل زگلر" در نقش‌های تونی و ماریا بازی می‌کنند. در تصویر رسمی از فیلم این دو شخصیت توسط اعضای دو دار و دسته‌ی رقیب یعنی "کوسه‌ها" و "جت‌ها"‌ محاصره شده‌اند.

در این تصویر از چپ به راست اعضای جت‌ها دیده می‌شوند که شامل "انی‌بادیز" (ازرا مناس)، "مونت‌پیس" (بن کوک)، "اکشن" (شان هریسون جونز)، "ریف" رهبر جت‌ها (مایک فایست)، "بیبی جان" (پاتریک هیگینز)، "تونی" (انسل الگورت) و "ماریا" (ریچل زگلر)، "برناردو" برادر ماریا و سردسته‌ی "کوسه‌ها" (دیوید آلوارز)، و اعضای "کوسه‌ها" شامل "کوئیک" (خولیوس آنتونی روبیو)، "چاگو" (ریکاردو زایاس)، "چینو" (جاش آندرس ریورا)، "برائولیو" (سباستین سرا) و "پیپو" (کارلوس سانچز فالو) می‌شوند.

West-Side-Story-2020-1024x683

به گزارش سی نما، بازیگران نقش‌های مکمل دیگر شامل "آریانا دی‌بوس" در نقش "آنیتا"، "آنا ایزابل" در نقش "رزالیا"، "کوری استال" در نقش "ستوان شرنک"، "برایان دارسی جیمز" در نقش "مأمور کروپکه"، "کرتیس کوک"‌، و "ریتا مورنو" در نقش "ولنتینا" می‌شوند. مورنو که در نسخه‌ی اصلی فیلم "داستان وست ساید" در سال ۱۹۶۱ نقش آنیتا را بازی کرده و به خاطرش برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده بود، تهیه‌کنندگی پروژه را هم برعهده دارد. فیلم "داستان وست ساید" به کارگردانی "جروم رابینز" در آن سال ۱۰ جایزه‌ی اسکار از جمله بهترین فیلم را تصاحب کرد و همچنان یکی از بهترین موزیکال‌های تاریخ سینما به شمار می‌آید. اسپیلبرگ در اقتباس جدید خود با "تونی کوشنر" فیلمنامه‌نویس "لینکلن" و "مونیخ" همکاری می‌کند.

"دیوید نیومن" آهنگساز نامزد اسکار تنظیم موسیقی متن این اقتباس را برعهده می‌گیرد، "گوستاوو دودامل" رهبر ارکسترای فیلم خواهد بود و "مت سولیوان" (دیو و دلبر) به عنوان تهیه‌کننده‌ی موسیقی فعالیت می‌کند.

"داستان وست ساید" اولین فیلم موزیکال کارنامه‌ی اسپیلبرگ و الگورت است. اسپیلبرگ آخرین بار با فیلم "پست" (The Post) به سینما آمده و نامزده اسکار شده، درحالی که مهم‌ترین فیلم الگورت در سال‌های اخیر "بیبی درایور" به کارگردانی "ادگار رایت" بوده، هرچند که آثار در مستقلی چون "باشگاه پسران میلیونر" و "جاناتان" ظاهر شده است. او پاییز آینده فیلم "سهره" (The Goldfinch) را هم روی پرده خواهد داشت.

دیزنی فیلم "داستان وست ساید" را در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ اکران می‌کند.

 

استیون اسپیلبرگ داستان وست ساید لئونارد برنستاین انسل الگورت استیون سوندهایم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین