کد خبر: 36891 A

پیوستن دو ستاره به فیلم جدید کلینت ایستوود

پیوستن دو ستاره به فیلم جدید کلینت ایستوود

کلینت ایستوود دو ستاره دیگر را به ترکیب بازیگران فیلم جدیدش افزود.

ایران آرت: اولیویا وایلد و جان هام نیز به ترکیب پرستاره بازیگران فیلم جدید کلینت ایستوود با نام «ریچارد جووِل» (که عنوانش به همین زودی کوتاه و واژه «چکامه» از ابتدای آن حذف شد) اضافه شدند.

پیش از این، پل والتر هاوزر برای نقش اصلی و سام راکول برای ایفای نقش وکیلش انتخاب شده بودند. اما داستان این درام زندگی‌نامه‌ای بر اساس مقاله مری برِنِر در نشریه «ونیتی فر» شکل گرفته است؛ که درباره زندگی واقعی نگهبانی است که یک بمب‌گذاری را ترتیب و صحنه‌سازی می‌کند تا محبوب شود اما پس از مدتی همه از ماجرای واقعی باخبر می‌شوند و او از جایگاه یک قهرمان ملی به یک خائن احمق تنزل می‌کند.

به گزارش هنروتجربه، اولیویا وایلد نقش کتی اسکراگز خبرنگار را بازی می‎کند که این افشاگری را انجام می‌دهد و جان هام هم مأمور اف‌بی‌آی‌ای است که درباره پرونده بمب‌گذاری تحقیق می‌کند. بیل رِی در حال نگارش فیلم‌نامه است و جونا هیل و لئوناردو دی‌کاپریو که ابتدا قرار بود دو نقش اصلی را بازی کنند، حالا به عنوان تهیه‌کننده در پروژه مشارکت دارند؛ و البته خود ایستوود هم با کمپانی‌اش «مالپاسو» از تهیه‌کنندگان فیلم است.

اولیویا وایلد به‌تازگی به خاطر کارگردانی اولین فیلمش «خوره کتاب» در فهرست ورایتی با عنوان «ده کارگردانی که باید فیلم‌های‌شان را تماشا کرد» جای گرفت. او برای این فیلم به‌شدت مورد توجه و تحسین منتقدان غربی قرار گرفته است.

 

کلینت ایستوود ایستوود جان هام اولیویا وایلد ریچارد چول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین