کد خبر: 36985 A

دمی مور مادر "جان وحشی" شد

دمی مور مادر "جان وحشی" شد

دمی مور در سریال "در دنیا قشنگ نو" در کنار هری لوید و آلدن ارنریک بازی می‌کند.

ایران آرت: دمی مور بازیگر نامزد گلدن گلوب و ستاره‌ی فیلم‌های "پیشنهاد بی‌شرمانه"، "جی.آی. جین" و "فرشتگان چارلی" به تلویزیون بازگشته تا در "دنیا قشنگ نو" (Brave New World) شبکه‌ی USA بازی کند.

مور در سریال "دنیای قشنگ نو" در کنار آلدن ارنریک از فیلم "سولو: داستانی از جنگ ستارگان" و هری لوید بازیگر سریال "بازی تاج‌وتخت" در نقش "لیندا" مادر شخصیت "جان وحشی" جلوی دوربین می‌رود.

مور پیش از این در سریال‌های "جانوران" (Animals) شبکه‌ی HBO، "امپراطوری" (Empire) فاکس، "ویل و گریس" NBC و حتی پیش‌تر در "بیمارستان عمومی" (General Hospital) بازی کرده است. او یکی از نامزدی‌های گلدن گلوب خود را با بازی در فیلم تلویزیونی "اگر این دیوارها به حرف می‌آمدند" () شبکه‌ی HBO کسب کرده است.

به گزارش سی نما، "دنیای قشنگ نو" از رمان کلاسیک و دیستوپیایی "آلدوس هاکسلی" اقتباس شده و داستانش در "لندن جدید" روی می‌دهد که با ممنوعیت پول، خانواده، تک همسری، و خود تاریخ به "آرمان‌شهر"ی پایدار تبدیل شده است. لوید و "جسیکا براون فایندلی" در نقش "برنارد مارکس" و "لنینا کرو" که از تمدن جدید به سوی "سرزمین‌های وحشی" می‌گریزند ایفای نقش می‌کنند.

"دیوید واینر" نویسنده‌ی سریال "بازگشت به خانه" (Homecoming) آمازون در مقام شورانر و تهیه‌کننده "دنیای قشنگ نو" فعالیت می‌کند. "اوون هریس" که کارگردانی دو اپیزود "آینه‌ی سیاه" (Black Mirror) را برعهده داشته، دو قسمت ابتدایی این سریال را کارگردانی خواهد کرد.

 

هالیوود دمی مور سریال جی. آی. جین در دنیا قشنگ نو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین