کد خبر: 37029 A

خواننده‌هایی که با مشکلات نژادپرستی روبرو هستند

خواننده‌هایی که با مشکلات نژادپرستی روبرو هستند

دنزل واشنگتن فیلمی با نام "بلک باتم ما ریِنی" که درباره خواننده‌های آفریقایی آمریکایی است را تهیه می‌کند.

ایران آرت: دنزل واشنگتن فیلم اقتباسی و جدید کمپانی نتفلیکس به نام "بلک باتم ما رِینی" را تهیه کنندگی می‌کند. در این پروژه چادویک بوزمن ستاره فیلم سینمایی "پلنگ سیاه" ایفای نقش می‌ کند.

جرج سی ولف کارگردان، این پروژه را بر اساس فیلم نامه‌ای به نوشته روبن سانتیاگو هادسن  انجام می‌دهد. فیلم نامه بر اساس نمایش معروفی است که توسط آگوست ولسون اجرا شده و موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. علاوه بر چادویک بوزمن، وایولا دیویس بازیگر برنده اسکار، گلین ترمن، کلمن دومینگو بازیگر فیلم سینمایی نامزد اسکار "اگر خیابان بیل میتوانست سخن بگوید" به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش "بلک باتم" در سال ۱۹۸۴ اجرا شد و داستان یکی از خواننده‌های حرفه‌ای آفریقایی آمریکایی در سال ۱۹۲۷ را روایت می‌کند که با موضوعات و مشکلاتی مثل نژادپرستی روبرو می‌شود.

نتفلیکس اعلام کرده ساخت این پروژه از ماه آینده در پیتسبرگ آغاز خواهد شد. دنزل واشنگن و چادویک بوزمن در سال ۲۰۱۰ در نمایش حصار‌ها که باز هم ساخته ویلسون بود با هم به ایفای نقش پرداختند و هر دوی آن‌ها موفق به دریافت جوایز تونی شدند. در سال ۲۰۱۶ نیز دنزل واشنگتن اقتباسی از این نمایش را کارگردانی کرد که خود نیز در آن درخشید و به بردن جایزه اسکار برای وایولا دیویس منجر شد.

 

هالیوود دنزل واشنگتن دنزل واشنگتون چادویک بوزمن جرج سی ولف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین