کد خبر: 37150 A

دنی بویل قسمت سوم شاهکارش را می‌سازد/ بازگشت ستاره‌ها

دنی بویل قسمت سوم شاهکارش را می‌سازد/ بازگشت ستاره‌ها

دنی بویل کارگردان انگلیسی برنده اسکار تولید دنباله "28 روز بعد" را تأیید کرد

ایران آرت: آن دسته از هواداران ژانر وحشت که چند سالی است منتظر قسمت سوم "۲۸ روز بعد" (28 Days Later) مانده‌اند باید امیدوار باشند چرا که "دنی بویل" به تازگی در مصاحبه با ایندیپندنت می‌گوید ایده‌های جذابی برای قسمت بعدی دارد. بویل که "۲۸ روز بعد" را در سال ۲۰۰۲ با کیلین مورفی، نایومی هریس، و برندن گلیسن کارگردانی کرد می‌گوید طرح اولیه‌ی قسمت سوم فیلم با "الکس گارلند" فیلنامه‌نویس ریخته شده.

بویل می‌گوید: "الکس گارلند و من ایده‌های شگفت‌انگیزی برای قسمت سوم داریم. احتمالاً خوب از آب درآید. قسمت اول کمی ژانر زامبی درام را متحول کرد اما [قسمت جدید] ارجاعی به آن فیلم نمی‌کند. به هیچ‌وجه به نظر کهنه نخواهد رسید. [الکس] بر روی کارگردانی اثری برای خودش تمرکز کرده بنابراین نمی‌دانیم چه پیش خواهد آمد."

به گزارش سی نما، بویل که تنها یک فیلم (Trance) با شخصیت اول زن ساخته می‌گوید:: "احساس می‌کنم… طبیعتاً نگرانی‌هایی دارم، به ویژه در این دوران – نگرانی فزاینده – و تمایلی [به ساختن فیلمی با شخصیت اول زن به عنوان یک کارگردان مرد] ندارم، زیرا ریاکار به نظر خواهید آمد." بویل در ادامه از "فلیبگ" (Fleabag) و "جک جنتلمن" (Gentleman Jack) به عنوان سریال‌های محبوب فعلی خود در تلویزیون نام می‌برد و می‌گوید: "اگر "سران جونز" برای بازی در "جک جنتلمن" تمامی جوایز لعنتی را درو نکند، من نمی‌دانم به چه کسی می‌خواهند جایزه بدهند."

گارلند با "۲۸ روز بعد" اولین فیلمنامه‌ی خود را نوشت. پیش از اکران آن فیلم، بویل از رمان "ساحل" گارلند فیلمی با بازی "لئوناردو دی‌کاپریو" اقتباس کرد. در "۲۸ هفته بعد" (28 Weeks Later) که کارگردانی آن به "خوان کارلوس فرسنادیو" سپرده شده بود، بویل و گارلند در مقام تهیه‌کننده فعالیت کردند. گارلند بعدها به لطف فیلم‌های "اکس ماکینا" (Ex Machina) و "نابودی" (Annihilation) مسیر خود در کارگردانی را ادامه داد.

"۲۸ روز بعد" در سال ۲۰۰۲ با استقبال منتقدین مواجه و در گیشه ۸۵ میلیون دلار فروخت در حالی که با ۸ میلیون دلار به تولید رسیده بود. "۲۸ هفته بعد" موفقیت کمتری داشت و پس از تولید با بودجه‌ی ۱۵ میلیون دلاری، ۶۵ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروش کرد و به سوددهی رسید. هواداران ژانر وحشت از هر دو فیلم ستایش کردند و بسیاری از آنان منتظر قسمت سوم ماندند.

گارلند در سال ۲۰۱۵ در مصاحبه با IGN گفته بود عنوان قسمت سوم می‌تواند "۲۸ ماه بعد" باشد: "ما به تازگی صحبت‌های جدی خود در مورد فیلم را آغاز کرده‌ایم. ایده‌ای در ذهن دارم. دنی [بویل] و اندرو [مک‌دونالد، تهیه‌کننده] و من بحث‌هایی جدی در این زمینه داشته‌ایم، بنابراین احتمال تولید فیلم وجود دارد. پیچیده است. منطقی‌تر این است که نام فیلم "۲۸ ماه بعد" باشد و نه "۲۸ سال بعد."

"دنی بویل" هفته‌ی آینده فیلم "دیروز" (Yesterday) را روی پرده دارد و گارلند خالق سریال علمی-تخیلی جدید شبکه‌ی FX به نام (Devs) است.

 

هالیوود دنی بویل کیلین مورفی 28 روز بعد نائومی هریس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین