کد خبر: 37262 A

نیک جوناس در نبرد جنگ جهانی دوم/ عکس

نیک جوناس در نبرد جنگ جهانی دوم/ عکس

اولین تصاویر فیلم خشونت‌بار و پرآشوب "میدوی" با بازی نیک جوناس خواننده گروه برادران جوناس منتشر شد.

ایران آرت: رولند امریک کارگردان "روز استقلال" و "پس فردا" (The Day After Tomorrow) استاد به تصویر کشیدن بحران در سینما است. او برای فیلم جدید خود به سراغ جبهه‌ی جنگ جهانی دوم در اقیانوس آرام رفته. تریلر جدید "میدوی" (Midway) لحظاتی از این نبرد دریایی خشونت‌بار و پرآشوب را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر حمله‌ی ژاپن به "پرل هاربر" را برجسته کرده که آغازگر تنش‌ها میان ایالات متحده آمریکا و ژاپن بود. "ادوین لیتون" با بازی "پاتریک ویلسون" معتقد است که هدف بعدی نیروی دریایی ژاپن "میدوی" است اما واشینگتن مخالفت می‌کند. حق با لیتون است. تریلر گوشه‌هایی از "نبرد میدوی" را به تصویر می‌کشد که شش ماه پس از حمله به "پرل هاربر" درگرفت.

به گزارش سی نما، "اد اسکرین" در این فیلم نقش خلبان "دیک بست" را ایفا کرده و "نیک جوناس" در نقش "برونو گیدو" ظاهر می‌شود. بازیگران دیگر فیلم شامل "وودی هارلسون" در نقش دریاسالار "چستر نیمیتس"، "درن کریس"، "دنیس کوید" در نقش دریاسالار "ویلیام هالسی" ملقب به "بول"، "لوک اوانز" در نقش دریابان "وید مک‌کلاسکی"، "آرون اکهارت"، و "مندی مور" می‌شود.

1

امریک در مصاحبه با "یواس‌ای تودی" می‌گوید با گذشت ۷۷ سال همچنان می‌شود با داستان ارتباط برقرار کرد: "آمریکایی را نشان می‌دهد که هنوز به یک ابرقدرت تبدیل نشده، کشوری که به تازگی از بحران اقتصادی بیرون آمده بود و سعی می‌کرد در جنگ مداخله‌ای نداشته باشد اما به دام آن افتاد. زندگی در آن زمان ساده‌تر بود اما حاضر بودی برای اعتقادات خود زندگی‌ات را به خطر بیندازی." امریک می‌گوید:‌ "همین نسل دست به کارهایی زد که امروز کسی حاضر نیست انجام دهد."

"میدوی" در تاریخ ۸ نوامبر امسال (۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

2

هالیوود نیک جوناس وودی هارلسون رولند امریک میدوی فیلم میدوی اد اسکرین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین