کد خبر: 37269 A

اولین نقش آریا استارک پس از "بازی تاج و تخت"

اولین نقش آریا استارک پس از "بازی تاج و تخت"

میزی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک اولین نقش خود پس از پایان "بازی تاج‌وتخت" را اعلام کرد.

ایران آرت: میزی ویلیامز که در هشت فصل سریال فانتزی HBO نقش "آریا استارک" را بازی کرد، به زودی در سریال شش اپیزودی و کمدی شبکه‌ی Sky تحت عنوان "دو هفته زندگی" (Two Weeks To Live) ظاهر می‌شود. او در این سریال نقش دختری به نام "کیم نوکس" را ایفا می‌کند که پس از مرگ مرموز پدرش، به منطقه‌ای دور افتاده زندگی می‌کند. وقتی که یک شوخی به جاهای باریک کشیده می‌شود، او باید با کیفی پس از پول سرقت شده، از چنگ پلیس و یک گانگستر آدمکش بگریزد.

این سریال سال آینده از طریق Sky One در بریتانیا و ایرلند روی ایر می‌رود. ویلیامز در این باره می‌گوید: "به دنبال بازی در کاری جدید بودم و به نظرم "دو هفته زندگی" پتانسیل بالایی دارد. می‌خواهیم با این گروه فوق‌العاده کاری بی‌نظیر بسازیم."

به گزارش سی نما، سریال‌های اریجینال آینده‌ی شبکه‌ی Sky شامل "کاترین کبیر" با بازی "هلن میرن"، "کد ۴۰۴" (Code 404) با "استیون گراهام" و "دنیل میز"، "براسیک" با "میشل کیگان"، "اینتلجنس" با "دیوید شویمر" و "نیک محمد"، (Breeders) با "مارتین فریمن" می‌شود.

می گذشته نیز اعلام شده بود که ویلیامز در فیلم تریلر "مالکان" (The Owners) بازی خواهد کرد. او در این فیلم با "سیلوستر مک‌کوی"، "ریتا تاشینگهام"، "ایان کنی"، "جیک کوران"، "اندرو الیس" و "استکا هیکس" جلوی دوربین می‌رود. کارگردانی این فیلم که داستان آن در دهه‌ی ۹۰ میلادی می‌گذرد به "جولیوس برگ" سپرده شده است. فیلمبرداری این پروژه در نزدیکی لندن در حال انجام است.

ویلیامز که از سنین کودکی در کانون توجه قرار گرفته و در سن ۱۲ سالگی برای اولین بار جلوی دوربین رفته، پس از پایان "بازی تاج‌وتخت" در مصاحبه با پادکست "هپی پلیس" پیرامون شهرت ناگهانی خود صحبت کرد و اینکه چگونه واکنش‌های منفی در شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روان او تأثیر گذاشت. او توضیح می‌دهد: "به جایی رسید که تنها به دنبال مسائل منفی می‌گشتم و بنابراین در گودالی از اندوه نشسته بودم."

ویلیامز ۲۲ ساله برای واکنش‌های منفی راه‌هایی پیدا کرده اما می‌گوید همچنان برای دوری از آن شرایط تلاش می‌کند: "هنوز پیش می‌آید که شب‌ها ساعت ۱۱ روی تخت دراز بکشم و مسائل منفی در مورد خودم را برشمارم. وحشتناک است که ممکن است هر لحظه به چنان موقعیتی بازگردید. این چیزی است که هنوز سعی می‌کنم بر روی آن کار کنم، زیرا فکر می‌کنم شرایط سختی است. شرایط سختی است که غمگین باشی و در مقابل غم به زانو درآیی. راستش را بخواهیم دوست دارم زندگی نرمالی داشته باشم. این دنیای دیوانه‌وار را نمی‌خواهم زیرا ارزشش را ندارد."

ویلیامز می‌گوید اولین گام به سمت خوشبختی این است که سعی کنی خودت باشی. او تنها بازیگر "بازی تاج‌وتخت" نیست که زندگی‌اش تحت تأثیر شهرت سریال قرار گرفته. آپریل گذشته "سوفی ترنر" در مصاحبه با "دکتر فیل" در مورد دشواری‌های مقابله با واکنش‌های منفی صحبت کرده و گفته بود حتی به فکر خودکشی افتاده است.

"کیت هرینگتون" یکی دیگر از بازیگران سریال نیز با مسائل و مشکلات روانی دست به گریبان است و به تازگی برای مواجهه با افکار منفی دوره‌های مشاوره‌ی روانی و رفتار درمانی شناختی به مراکز بازپروری مراجعه کرده است.

 

میسی ویلیامز بازی تاج و تخت میزی ویلیامز دو هفته زندگی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین