کد خبر: 37286 A

چالش بازیگر خانم با پری دریایی کوچولو

چالش بازیگر خانم با پری دریایی کوچولو

ملیسا مک‌کارتی در لایو اکشن "پری دریایی کوچولو" نقش "ارسلا" را بازی می‌کند

ایران آرت: دیزنی همچنان به بازسازی لایو اکشن انیمیشن‌های کلاسیک خود ادامه می‌دهد و این بار به سراغ "پری دریایی کوچولو" می‌رود. دیزنی اعلام کرده است که "ملیسا مک‌کارتی" در این فیلم نقش "ارسلا" یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌های شرور این داستان را بازی می‌کند.

شب گذشته ورایتی گزارش داد که قرارداد مک‌کارتی با استودیو نهایی نشده و مذاکرات او برای بازی در فیلم جدیدی به کارگردانی "راب مارشال" مراحل اولیه خود را سپری می‌کند. برای این فیلم هنوز تاریخ اکرانی مشخص نشده اما استودیوی والت دیزنی چند تاریخ مختلف را در نظر گرفته است و براساس زمان شروع فیلمبرداری یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند.

به گزارش سی نما، "ارسلا" یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های شرور فیلم‌های دیزنی در چند دهه‌ی گذشته است و ترانه‌ی "ارواح بیچاره بدبخت" (Poor Unfortunate Souls) او با صدای "پت کارول" اثری کلاسیک شمرده می‌شود. شخصیت "ارسلا" از خواننده و بازیگری به نام "دیواین" الهام گرفته شده بود، اما او پیش از آنکه در سال ۱۹۸۹ فرصت مشارکت در فیلم را پیدا کند از دنیا رفت.

مارشال که سال گذشته "مری پاپینز بازمی‌گردد" را با "امیلی بلانت" ساخته، در بازسازی "پری دریایی کوچولو" با "آلن منکن" آهنگساز همیشگی دیزنی همکاری می‌کند که اخیراً ساوندترک‌های بازسازی "دیو و دلبر" و "علاءالدین" را به‌روزرسانی کرده است. منکن در این راه با "لین مانوئل میراندا" ستاره‌ی "مری پاپینز بازمی‌گردد" و نویسنده‌ی نمایش موزیکال "همیلتون" همکاری خواهد کرد.

داستان انیمیشن "پری دریایی کوچولو" در مورد یک پری دریایی شاهزاده بود که سعی داشت با یک انسان شاهزاده دیدار کند. علاوه بر مک‌کارتی، شایعه حضور "زندایا" برای بازی در یکی از نقش‌های فیلم به گوش می‌رسد که احتمالاً نقش اصلی "آریل" در بازسازی باشد.

دیزنی در سال‌های گذشته استراتژی بازسازی انیمیشن‌های کلاسیک را در پیش گرفته و اخیراً با لایو اکشن "علاءالدین" بیش از ۸۲۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته، هرچند بعضی از این بازسازی‌ها از جمله "دامبو" به شکست انجامیده است. بازسازی "شیر شاه" نیز ماه آینده روی پرده خواهد رفت.

مک‌کارتی که با کمدی‌های بزرگسالانه‌ای مانند "جاسوس" (Spy) و "ساقدوش‌ها" (Bridesmaids) به شهرت رسید، و سال گذشته درام "هرگز مرا خواهی بخشید؟" (Can You Ever Forgive Me?) را روی پرده داشت و نامزدی اسکار را هم دریافت کرد، با "پری دریایی کوچولو" یکی از اولین آثار خانوادگی خود را تجربه می‌کند

هالیوود دیزنی ملیسا مک کارتی راب مارشال پری دریایی کوچولو ارسلا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین