کد خبر: 37288 A

فصل دوم "رقص روی شیشه" در راه است؟/ عکس

فصل دوم "رقص روی شیشه" در راه است؟/ عکس

کارگردان "رقص روی شیشه" با بیان اینکه یک سورپرایز در راه است، از برگزاری نشست خبری این سریال و پاسخ به حواشی ایجاد شده خبر داد.

ایران آرت: مهدی گلستانه با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از خبر جدیدی که در راه است گفت.

به گزارش خبرآنلاین، "رقص روی شیشه" حالا یکی از پرحاشیه‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است. سریالی با تبلیغات فراوان و با و دو بازیگر اصلی چهره که خیلی زود به حاشیه افتاد. از شکایت بازیگران برای برآورده نشدن مطالباتشان تا پایان‌بندی فصل اول سریال به شیوه نماشنامه خوانی رادیویی و خواندن نریشن از روی ادامه فیلمنامه. این موضوع به این دلیل اتفاق افتاد که از بخشی از سریال دیگر بازیگران مطرح این سریال برای فیلمبرداری ادامه قسمت‌های آن حاضر نشدند. 

سریالی که به این صورت تمام شد اما به نظر می‌رسد قرار است ادامه‌ای داشته باشد. شاید فصل دومی با بازیگران جدید. این خبر را مهدی گلستانه در لفافه منتشر کرده است. او با انتشار تصویر لوگوی "رقص روی شیشه" نوشته: خبر آمد خبری در راه است. و برای این خبری که در راه است هشتگ خبر خوش و سورپرایز و البته "ورود نفروش‌های بفروش‌نما ممنوع" زده است. باید دید این خبر تازه که مهدی گلستانه وعده‌اش را داده چیست و اگر فصل دومی برای سریال در کار باشد قرار است تمام لیست بازیگران آن تغییر کند؟

62

این در حالی است که مهدی گلستانه کارگردان سریال "رقص روی شیشه" امروز در گفتگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: در 10 روز آینده یک نشست خبری با حضور اهالی رسانه برگزار خواهیم کرد و درباره تمامی اتفاقات و جزئیات فصل اول و همچنین ساخت فصل دوم سریال رقص روی شیشه توضیح خواهیم داد.

سریال رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه کنندگی پیمان جعفری و بازیگرانی همچون "بهرام رادان"، "مهتاب کرامتی"، "امیر آقایی"، "مهرداد صدیقیان"، "میترا حجار"، "حامد کمیلی"، "هدی زین‌العابدین"، "بیتا فرهی"، "اکبر زنجانپور"، "سحر قریشی"، "ستاره اسکندری"، "ترلان پروانه"، "همایون ارشادی"، "علیرضا زمانی‌نسب" و "نگار فروزنده" در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اولین این سریال در 12 قسمت در حالی به پایان  رسید که نحوه انتشار قسمت آخر و همچنین اتفاقاتی که درروند ساخت این سریال به وجود آمد  اعتراضات مخاطبان و برخی از بازیگران سریال  را به دنبال داشت.

 

مهتاب کرامتی بهرام رادان مهدی گلستانه رقص روی شیشه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین