کد خبر: 37332 A

"بازی تاج و تخت" دیگر تکرار نمی‌شود

"بازی تاج و تخت" دیگر تکرار نمی‌شود

جرج آر. آر. مارتین خالق "بازی تاج و تخت" می‌گوید موفقیت این سریال هیچ‌وقت تکرار نمی‌شود.

ایران آرت: جرج آر. آر. مارتین نویسنده مجموعه رمان‌های "نغمه آتش و یخ" که منبع الهام سریال پرطرفدار "بازی تاج و تخت" شد هرچند که چند پروژه تلویزیونی جدید با شبکه اچ‌بی‌او در دست ساخت دارد اما معتقد است موفقیت "بازی تاج و تخت" دیگر تکرار نمی‌شود.

او که در پادکست لئونارد مالتین منتقد فیلم مشهور با او گفت‌وگو می‌کرد، در این باره گفت: "ابعاد موفقیت "بازی تاج و تخت" که به سراسر جهان رسید و تا آن حد به فرهنگ دنیا هجوم برد چیزی نبود که کسی بتواند پیش‌بینی کند و چیزی نیست که انتظار داشته باشم دوباره تجربه کنم."

به گزارش آی سینما، تولید اولین سریال مقدمه "بازی تاج و تخت" که داستانش هزاران سال قبل از ماجراهای اصلی می‌گذرد، آغاز شده و ظاهرا مارتین می‌داند که نباید انتظارها از این سریال و سایر محصولات فرعی دنیای "گات" را بالا برد.

مارتین یکی از تهیه کنندگان سریال هم بود و اعتقاد داشت "بازی تاج و تخت "می‌توانست بیشتر از هشت فصل ادامه پیدا کند، اما حملات بیرحمانه به فصل نهایی این مجموعه تلویزیونی او را آزرده کرده است.

این نویسنده و تهیه کننده در به آسیب‌های اینترنت در زمینه طرفداری از پدیده‌های فرهنگی اشاره کرد: "اینترنت طوری زهرآلود شده که فرهنگ طرفداری و شیفتگی -طرفداران داستان‌های مصور و طرفداران آثار علمی‌ تخیلی- این‌طور نبودند. آن زمان هم مخالفت و دشمنی بود اما شبیه این جنون که در اینترنت می‌بینیم نبود."

بعد از پخش قسمت آخر فصل نهایی "بازی تاج و تخت" در ماه می، طرفداران خشمگین سریال که از کل فصل هشتم ناراضی بودند، درخواستی را در اینترنت مطرح کردند که شبکه اچ‌بی‌او این فصل را دوباره بسازد. تا به حال ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر این درخواست را امضا کرده‌اند.

مارتین هنوز در حال نوشتن جلد ششم مجموعه "نغمه آتش و یخ" است که بعد از سال‌ها تاخیر در انتشار هنوز مشخص نیست چه زمانی به دست خوانندگان خواهد رسید.

 

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین جورج آر آر مارتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین