کد خبر: 37381 A

بازیگری که شهرت عصبی‌اش کرده: مغزم داغ می‌کند!

بازیگری که شهرت عصبی‌اش کرده: مغزم داغ می‌کند!

جیمز باکلی از مبارزه‌اش با شهرت و اضطرابی که برایش به همراه آورده سخن گفت.

ایران آرت: جیمز باکلی ستاره "اینبیتوینرز"، سریالی که جایزه بفتا را از آن خود کرده، درباره فواید و مضرات شهرت می‌گوید: "از رزرو میز در رستوران و کمک مردم در فروشگاه‌ها گذشته" فایده دیگری برای شهرت به ذهنش نمی‌ر‌سد.

او می‌گوید: "از مضرات آن این است که نمی‌توانید آرامش داشته باشید. از خانه که بیرون می‌روید، نمی‌توانید حس کنید در حال ایفای نقش نیستید. نمی‌خواهم نق بزنم، اما این مضطربم می‌کند. مجبورم می‌کند مواظب حرکات و رفتارم باشم".

باکلی در ادامه می‌گوید: "من بر حسب تصادف مشهور شدم. برای شهرت ساخته نشده‌ام. من یک ستاره نیستم. به من خیره می‌شوند و پنهانی عکس می‌گیرند".

به گزارش ایندیپندنت، باکلی که شهرتش را مدیون بازی در نقش جِی کارترایتِ در سریال "اینبیتوینرز" است، تصریح کرد که دیدار با هوادارانش را که به او می‌گویند کارش را دوست دارند و اجازه می‌خواهند با او عکس بگیرند، دوست دارد.

با این‌حال او می‌افزاید:"تمام مدت عصبی هستم. روز به روز به گوشه‌گیری و بیرون نرفتن از خانه نزدیک‌تر می‌شوم".

او می‌گوید:"با آن‌که چندان هم مشهور نیستم، با این معضل دست به‌گریبانم. تام کروز یا برَد پیت نیستم، اما سخت با دردسرهای شهرت در مبارزه‌ام. برایم بسیار سخت است. مردم یواشکی از من عکس می‌گیرند...این کارشان مغزم را داغ می‌کند. فقط بیایید با من حرف بزنید. خیلی دوست دارم با شما حرف بزنم. روزم ساخته می‌شود".

باکلی در خاتمه از تاثیر احتمالی شهرت بر سلامت روان فرد گفت و افزود که هیچ چیزی ارزش از دست رفتن سلامت روان را ندارد.

او در پاسخ به این که آیا حرفه‌اش را تغییر خواهد داد یا نه، به شوخی گفت که آنقدرها باهوش نیست که بتواند یک شغل درست و حسابی داشته باشد.

او گفت: "هرگز نمی‌خواستم مشهور باشم، فقط می‌خواستم روی صفحه تلویزیون مردم را بخندانم. این کاری است که عاشق آن هستم. اما آدم قدری مشاعرش را از دست می‌دهد".

پس از سریال "اینبیتوینرز"، باکلی در چند فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی از جمله کمدی فانتزی "زَپد" ایفای نقش کرده است.

هالیوود بازیگر شهرت بازیگر مشهور جیمز باکلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین