کد خبر: 37477 A

کارگردان سریال "ارباب حلقه‌ها" پیدا شد

کارگردان سریال "ارباب حلقه‌ها" پیدا شد

خوان آنتونیو بایونا دو اپیزود ابتدایی سریال پرخرج و فانتزی "ارباب حلقه‌ها" را کارگردانی خواهد

ایران آرت: استودیوی آمازون یکی از کلیدی‌ترین نقش‌ها در تولید سریال «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) را به «خوان آنتونیو بایونا» سپرد. این فیلمساز که کارگردانی «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» (Jurassic World: Fallen Kingdom) را در کارنامه داشته، دو اپیزود ابتدایی سریال پرخرج و فانتزی آمازون را کارگردانی خواهد کرد و در مسیری گام برمی‌دارد که «پیتر جکسون» با خلق یک سه‌گانه‌ی سینمایی حرکت کرده بود.

به گزارش سی نما، داستان سریال در «سرزمین میانه» و پیش از حوادث «یاران حلقه» (The Fellowship of the Ring) تالکین روی می‌دهد. بایونا می‌گوید: «جی.آر.آر. تالکین» یکی از خارق‌العاده‌ترین و الهام‌بخش‌ترین داستان‌های تاریخ را خلق کرد. به عنوان یک هوادار همیشگی آثار او باید بگویم که پیوستن به این تیم فوق‌العاده باعث افتخار و لذت من خواهد بود. بسیار مشتاقم که مخاطبین سراسر دنیا را به سرزمین میانه ببرم تا شگفتی‌های «دوران دوم» را با روایتی که هرگز به تصویر کشیده نشده کشف کنند.»

نویسندگی سریال به «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» سپرده شده و آن‌ها مدیریت اتاق نویسندگان را برعهده می‌گیرند. انتظار می‌رود نویسندگان دیگری از جمله «جنیفر هاچیسون» (Breaking Bad) و «برایان کاگمن» (Game of Thrones) به پروژه ملحق شده باشند.

اولین فیلم بلند بایونا عنوانی تریلر به نام «یتیم‌خانه» (The Orphanage) به تهیه‌کنندگی «گی‌یرمو دل تورو» بود که در سال ۲۰۰۷ در کن به نمایش درآمد و با تشویق ایستاده‌ی بینندگان به مدت ۱۰ دقیقه مواجه شد. او اخیراً فیلم «دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون» را کارگردانی کرده و با آن فروشی ۱.۳ میلیارد دلاری را به ثبت رسانده است. فیلم دیگر او «هیولایی فرامی‌خواند» (A Monster Calls) با بازی «لیام نیسن» و «فلیسیتی جونز» بود که در سال ۲۰۱۶ تحسین منتقدین را به دنبال داشت.

«جنیفر سالکه» مدیر استودیوی آمازون می‌گوید: «وسعت نظر و نوع نگاه جی.ای [بایونا] در خلق دنیاها دقیقاً مناسب خواسته‌های ما برای «ارباب حلقه‌ها» است.»

سریال «ارباب حلقه‌ها»‌ که طبق آخرین گزارش‌ها در پنج فصل ساخته می‌شود، با قراردادی نه رقمی از نمایندگان تالکین خریداری شد.

 

هالیوود ارباب حلقه ها سریال پربیننده خوان آنتوتیو بایونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین