کد خبر: 37496 A

کارگردان فیلم پرخرج "فلش" پیدا شد

کارگردان فیلم پرخرج "فلش" پیدا شد

برادران وارنر فیلم پرخرج دنیای دی‌سی را که با تأخیر طولانی مواجه شده بود وارد مرحله‌ی جدیدی کرد.

ایران آرت: فیلم "فلش" (Flash) برادران وارنر که از مدت‌ها قبل در حال توسعه است با "اندی موکی‌یتی" کارگردان قسمت اول و دوم "آن" (It) وارد مرحله‌ی تازه‌ای شد. در این فیلم پرخرج دنیای سینمایی دی‌سی (DCEU) "ازرا میلر" در نقش اصلی بازی خواهد کرد. میلر در سال ۲۰۱۷ و با فیلم "لیگ عدالت" (Justice League) به کارگردانی "زک اسنایدر" برای اولین بار این نقش را ایفا کرده بود.

فیلم اختصاصی شخصیت "فلش" مدت‌هاست که در استودیوی برادران وارنر در حال پیشرفت است و ابتدا "سث گراهام-اسمیت" و سپس "ریک فامویوا" برای کارگردانی به پروژه نزدیک شدند. گراهام-اسمیت با فیلم‌های ژانری چون "آبراهام لینکلن شکارچی خون‌آشام" و "غرور و تعصب و زامبی" شناخته می‌شد و فیلمنامه‌ی "فلش" را به نگارش درآورد، اما به علت اختلاف نظر با سران وارنر از فیلم جدا شد.

به گزارش سی نما، کارگردانی "فلش" در ادامه به "جان فرانسیس دیلی" و "جاناتان گلدستین" زوج کارگردان "شب بازی" (Game Night) سپرده شد و اکنون موکی‌یتی جایگزین آن‌ها شده است. موکی‌یتی با فیلم "آن" همکاری موفقیت‌آمیزی با برادران وارنر داشت. قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۷ به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک در بازارهای جهانی تبدیل شد. فیلمنامه‌ی جدید "فلش" را "کریستینا هادسون" به نگارش درمی‌آورد. نویسنده‌ی "بامبل‌بی" در دنیای سینمایی دی‌سی بی‌تجربه نیست و فیلمنامه‌ی "پرندگان شکاری" (Birds of Prey) با بازی "مارگو رابی" را به رشته‌ی تحریر درآورده است.

جدایی گلدستین و دیلی پس از اختلاف نظر آن‌ها با میلر بر سر مسیر فیلم "فلش" رخ داد. میلیر در "لیگ عدالت" با اسنایدر همکاری کرده بو لحنی تلخ‌تر برای شخصیت ترجیح می‌داد، درحالی که زوج کارگردان جدا شده از فیلم تمایل داشتند اثر به "آکوامن" شبیه باشد که فیلمی شوخ‌تر بود. "جیمز وان" کارگردان آن فیلم هم مانند موکی‌یتی با موفقیت "احضار روح" (The Conjuring) برای کارگردانی "آکوامن" برگزیده شد و فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری را برای استودیو رقم زد.

برادران وارنر فیلم "آن: بخش دو" را در تاریخ ۶ سپتامبر امسال روی پرده می‌برد.

 

هالیوود برادران وارنر فیلم ترسناک فیلم آن فلش اندی موکی یتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین