کد خبر: 37552 A

خالق "ماسک" در جستجوی یک کمدین زن

خالق "ماسک" در جستجوی یک کمدین زن

خالق فیلم "ماسک" تمایل دارد برای ریبوت فیلم از یک کمدین فیزیکی و بااستعداد زن استفاده کند.

ایران آرت: "مایک ریچاردسون" یکی از خالقین کامیک محبوب "ماسک" (The Mask) می‌گوید برای ریبوت احتمالی فیلم بازیگری زن در نظر دارد و یادآور می‌شود که این بازیگر مانند "جیم کری" باید یک کمدین فیزیکی بااستعداد باشد. او بی‌آنکه از بازیگری نام ببرد، به گونه‌ای صحبت می‌کند که گویی فرد مورد نظرش به شدت محبوب است.

ریچاردسون در مصاحبه با فوربز می‌گوید: "دوست دارم یک کمدین فیزیکی بسیار خوب [در این نقش] ببینم. یک نفر را در ذهن دارم، اما نامش را نمی‌برم. این بازیگر باید از تمامی جهات ما را متقاعد کند، خواهیم دید… هیچکس نمی‌داند چه پیش خواهد آمد. اما ایده‌هایی داریم."

به گزارش سی نما، فیلم "ماسک" در سال ۱۹۹۴، هفت سال پس از شکل‌گیری داستان کامیک و پنج سال پس از معرفی شخصیت ساخته شد. "جیم کری" که به تازگی در "ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات" (Ace Ventura: Pet Detective) بازی کرده بود و در اواسط دهه‌ی ۹۰ میلادی به اوج شهرت رسیده بود، در کنار "کامرون دیاز" در "ماسک" ظاهر شد. فیلم آنقدر موفق بود که یک سریال انیمیشن و چند سال بعد یک دنباله‌ی فراموش‌شدنی تحت عنوان "فرزند ماسک" (Son of the Mask) به دنبالش ساخته شد و در بازگرداندن مخاطبین "ماسک" به سالن‌ها ناکام ماند. هواداران کامیک همواره تمایل داشتند نسخه‌ای تلخ‌تر و خشونت‌آمیزتر از شخصیت‌ را روی پرده ببینند.

قدرت شخصیت از ماسکی فراطبیعی سرچشمه می‌گیرد، اما برای آن قدرت‌ها باید بهایی پرداخت کرد، قهرمان با زدن ماسک مجنون می‌شود. هر کسی می‌تواند این ماسک را بر چهره بزند. بهترین لحظات روایت کتاب‌های کامیک زمانی شکل می‌گیرد که شخصیت‌های جدید فرصت ماسک زدن را به دست می‌آورند و هر یک با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شوند.

ریچاردسون اضافه می‌کند: "تمایل دارم فیلم در مورد فردی باشد که با چالش قدرت مطلق مواجه می‌شود. تمام مضمون "ماسک" این بود که همگی ما در مورد برخورداری قدرت مطلق حرف‌ می‌زنیم، مثل "استنلی ایپکیس". اما وقتی قدرت مطلق به دست آمد، ما اغلب به جزئی‌ترین امور می‌پردازیم و قدرت بر ذات انسانی ما غلبه می‌کند."

 

جیم کری کمدین کمدین معروف مایک ریچاردسون کمدین زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین