کد خبر: 37709 A

خواننده معروف پارتنر جدید امبر هرد

خواننده معروف پارتنر جدید امبر هرد

در حالی که حضور مرلین منسون در سریال جدید شبکه سی‌بی‌اس قطعی شده، به احتمال فراوان امبر هرد نیز برای بازی در این سریال به او خواهد پیوست.

ایران آرت: مرلین منسون خواننده مشهور آمریکایی قرار است در سریال The Stand از  شبکه سی‌بی‌اس که برگرفته از رمان استیون کینگ است بازی کند. بنابر گزارش کامینگ سون، منسون  آهنگ "پایان" از گروه راک "دِ دورز" را برای سریال کاور کرده است. 

آن گونه که سینمافارس نوشته، این سریال بازیگران معروف دیگری هم دارد. از جمله جیمز مارسدن بازیگر سریال تلویزیونی "وست‌ورلد" که در حال مذاکره برای بازی در نقش "ردمن" است. او مردی اهل تگزاس است و ویروسی به‌ نام Captain Trips که می‌تواند یک سیاره را ویران کند، کشف کرده است. ردمن رهبر انجمنی برای مبارزه با Randall Flagg شرور می‌شود.

امبر هرد بازیگر فیلم آکوامن در حال مذاکره برای هنرنمایی در نقش نادین کراس است، که وی یک معلم مدرسه بوده و معتقد است که اگر طرف Randall Flagg باشد، سرنوشت خوبی خواهد داشت.

وویی گلدبرگ نیز در حال مذاکره برای هنرنمایی در نقش مادر ابیگیل است و روبی دی هم نقشی را در فیلم بازی می‌کند. گرگ کینر هم مشغول مصاحبه برای هنرنمایی در نقش گلن بیتمن است که او در سریال در شخصیت پرفسوری است که به ردمن در سفرش برای ملاقات با مادر ابیگیل می‌پیوندد.

نویسندگان ده فصل از این سریال جاش بون و بن کول هستند. جاش بون که این پروژه را سال‌ها گسترش داده است، سریال را برای استودیو تلویزیون سی‌بی‌اس کارگردانی خواهد کرد.

هالیوود امبر هرد شبکه سی بی اس استیون کینگ سریال مرلین منسون آکوامن سریال پربیننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین