کد خبر: 37710 A

مبارز فیلم مورتال کامبت پیدا شد

مبارز فیلم مورتال کامبت پیدا شد

بازیگر و رزمی‌کار معروف به عنوان بازیگر نقش "ساب-زیرو" در فیلم "مورتال کامبت" معرفی شد.

ایران آرت: فیلم "مورتال کامبت" استودیوی نیو لاین بازیگر نقش "ساب-زیرو"‌ را یافت. "جو تسلیم" بازیگر و رزمی‌کار اندونزیایی در اقتباس لایو اکشن جدید از بازی ویدیویی نقش مبارز محبوب را بازی خواهد کرد. "جیمز وان" و استودیوی فیلمسازی "اتمیک مانستر" او مراحل تولید فیلمی بر اساس "مورتال کامبت" را با همکاری "سایمون مک‌کوید" کارگردان کهنه‌کار آگهی‌های بازرگانی به پیش می‌برند.

اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نشده اما بازی ویدیوئی بر شخصیت‌های مبارز گوناگونی تمرکز داشت که در عوالم مختلف با یکدیگر نبرد می‌کردند. "گرگ روسو" نسخه‌ی فعلی فیلمنامه را به نگارش درآورده و مک‌کوید اولین فیلم بلند خود را با این پروژه تجربه می‌کند.

به گزارش سی نما، بازی "مورتال کامبت" برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ عرضه و ۴۹ میلیون نسخه از آن به فروش رفت و به یکی از سودآورترین بازی‌های ویدیویی تاریخ تبدیل شد. "مورتال کامبت ۱۱" آپریل گذشته عرضه شده و در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین عناوین چندگانه به شمار می‌رود.

از "مورتال کامبت" در سال‌های گذشته اقتباس‌هایی صورت گرفته است. فیلم "پل دبلیو. اس. اندرسون" در سال ۱۹۹۵ در سراسر دنیا ۱۲۲ میلیون دلار فروخت و به دنبال آن "مورتال کامبت: نابودی" در سال ۱۹۹۷ به اکران درآمد.

"ساب-زیرو" یکی از اولین شخصیت‌های معرفی شده در بازی سال ۱۹۹۲ بود و با حرکات یخ‌آلودش شناخته می‌شد. او دشمنی دیرینه‌ای با شخصیت "اسکورپین" دارد. فیلمبرداری اقتباس جدید از اواخر سال جاری میلادی در استرالیا آغاز می‌شود.

تسلیم که عضو ثابت تیم ملی جودوی اندونزی است، بازیگری را با فیلم کالت اکشن "یورش" آغاز کرد. دیگر فیلم‌های شاخص او شامل "سریع و خشن ۶"، "فراتر از پیشتازان فضا" و اخیراً "شب به سراغ ما می‌آید" نت‌فلیکس می‌شود.

 

هالیوود فیلم جیمز وان مورتال کامبکت ساب-زیرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین