کد خبر: 37713 A

روایت کارگردان جوکر از برخورد جالب رابرت دنیرو با بمبی که برای تهدید او ارسال شد

روایت کارگردان جوکر از برخورد جالب رابرت دنیرو با بمبی که برای تهدید او ارسال شد

کارگردان فیلم جوکر می‌گوید بمب دست‌سازی که برای تهدید رابرت دنیرو ارسال شد سر صحنه فیلمبرداری جوکر به دست او رسید، اما رابرت دنیرو را تحت تاثیر قرار نداد.

ایران آرت: پاییز گذشته پس از ارسال بسته‌ی مشکوکی حاوی یک بمب دست‌ساز به دفتر استودیوی «ترایبکا»ی «رابرت دنیرو» در نیویورک سر و صدای رسانه‌ای زیادی به پا شد. اما مسئله‌ای که تا به امروز ناگفته باقی مانده بود، این است که دنیرو در اولین روز فیلمبرداری «جوکر» (Joker) بسته را دریافت می‌کند. «تاد فیلیپس»‌ کارگردان فیلم در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» فاش کرده است که بمب دست‌ساز موجب نشد دنیرو از ایفای نقش خود کناره‌گیری کند.

فیلیپس می‌گوید: «گروهی از طرف FBI به محل فیلمبرداری آمدند و به جستجو پرداختند. با خود گفتم: «خدای من، واکنش او چگونه خواهد بود؟» اما او به گونه‌ای رفتار کرد که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده بود، آماده‌ی نقش‌آفرینی بود، وظیفه‌اش را می‌دانست. او شگفت‌انگیز است.»

به گزارش سی نما، فیلیپس پیش از این اعلام کرده بود که برای ساختن «جوکر» از فیلم‌های «سلطان کمدی» و «راننده‌ی تاکسی» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» الهام گرفته است. دنیرو هم پیش‌تر گفته بود «جوکر» به فیلم «سلطان کمدی» مرتبط است، هرچند تأکید کرد که لزوماً نقش شخصیت «روپرت پاپکین» را ایفا نخواهد کرد. «واکین فینیکس» در فیلم «جوکر» نقش «آرتور فلک/جوکر» را ایفا می‌کند. دنیرو نیز نقش مجری تاک-شویی به نام «ماری فرانکلین» را برعهده دارد که در یکی از سکانس‌های محوری فیلم با آرتور رو در رو می‌شود.

بمب دست‌سازی که در تاریخ ۲۵ اکتبر سال گذشته برای دنیرو ارسال شد، آسیبی به کسی وارد نکرد. یک روز پس از این واقعه دنیرو با انتشار بیانیه‌ای گفت: «چیزی قدرتمندتر از بمب وجود دارد، و آن رأی شماست. مردم باید رأی دهند!» او که از مخالفین سرسخت «دونالد ترامپ» ریاست جمهوری ایالات متحده است، با این بیانیه مردم را تشویق کرد اجازه ندهند ریاست جمهوری ترامپ تکرار شود. بمب‌های دست‌ساز برای «باراک اوباما»، «هیلاری کلینتون» و دفاتر CNN هم ارسال شدند.

برادران وارنر فیلم «جوکر» را در تاریخ ۴ اکتبر آینده اکران می‌کند.

 

هالیوود رابرت دنیرو دونالد ترامپ فیلم جوکر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین