کد خبر: 37796 A

ستاره "بازی تاج و تخت" به دنیای آیندگان می‌رود/ عکس

ستاره "بازی تاج و تخت" به دنیای آیندگان می‌رود/ عکس

"دیدن" با بازی جیسون موموآ سریال حماسی توصیف شده که داستانش در آینده روی می‌دهد و اواخر سال جاری پخش می‌شود.

ایران آرت: "جیسون موموآ" سال گذشته در "آکوامن" سلطان اقیانوس‌ها شد و با آن فیلم بیش از ۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت، و به زودی در فیلم "شنزار" (Dune) به کارگردانی "دنی ویلنوو" بازی می‌کند. او که این روزها همه‌جا دیده می‌شود قرار است در سریال جدید "دیدن" (See) شبکه‌ی "اپل تی‌وی پلاس" هم نقش‌آفرینی کند، سریالی که به نوشته‌ی وال استریت ژورنال تولید هر اپیزودش ۱۵ میلیون دلار هزینه داشته است.

دیزنی هم برای فصل اول سریال "مندلوریایی" (The Mandalorian) در دنیای "جنگ ستارگان" نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است، اما هر اپیزود ۶۰ دقیقه‌ای از سریال "دیدن" اپل با بودجه‌ی ۱۵ میلیون دلاری ساخته شده که رقم بسیار بالایی است و همانطور که وال استریت ژورنال می‌نویسد هر اپیزودش بیش از یک فیلم مستقل برای شبکه هزینه داشته است.

به گزارش سی نما، این درحالی است که برای مثال اپیزود "بلک‌واتر" از فصل دوم سریال "بازی تاج‌وتخت" شبکه‌ی HBO با بودجه‌ی ۸ میلیون دلاری ساخته شد. "بازی تاج‌وتخت" تا فصل ششم بر روی هر قسمت تا ۱۰ میلیون دلار و در فصل هشتم تا ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری می‌کرد. اما "تاج‌وتخت" یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون بود و در فصل هشتم به پایان رسید. بنابراین چنین بودجه‌ای برای سریالی که به تازگی کلید خورده غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

البته اپل برای رقابت با "دیزنی+" و سریال "مندلوریایی" آن‌ها شاید چاره‌ای جز این نداشته باشد و اگر مخاطبین به ویژه در اوج رقابت سرویس‌های استریمینگ احساس کنند که با سریلی دم دستی و ارزان قیمت مواجه‌اند، آن را دنبال نخواهند کرد.

"دیدن" سریال حماسی توصیف شده که داستانش در آینده روی می‌دهد و اواخر سال جاری پخش می‌شود.

jason-momoa-see-1024x514

"جان فاورو" تهیه‌کننده‌ی "مندلوریایی" پنجشنبه شب گذشته فاش کرد که از هم اکنون بر روی فصل دوم این سریال کار می‌کند. او در مصاحبه با "جیمی کیمل" می‌گوید: "کار ما با فصل اول به پایان رسیده. در واقع در حال نگارش بخش‌هایی از فصل دوم هستم." در این سریال که داستانش پس از وقایع "بازگشت جدای" و پیش از "نیرو برمی‌خیزد" روی می‌دهد، "پدرو پاسکال" نقش یک "تفنگدار تنها" را بازی می‌کند. "جینا کارانو"، "کارل ودرز"، "جیانکارلو اسپوزیتو"، "ورنر هرتسوک" کارگردان آلمانی که گفته می‌شود برای تولید فیلم جدیدش بازی در این سریال را پذیرفته، "امیلی سوالو" و "امید ابطحی" دیگر بازیگران این مجموعه‌اند. "مندلوریایی" ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان ماه) از "دیزنی+" پخش می‌شود.

 

هالیوود بازی تاج و تخت جیسون موموآ آکوامن دنی ویلنوو شنزار سریال دیدن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین