کد خبر: 37799 A

روایت بازیگر معروف انتقام‌جو از تفاوتش با مرد آهنی

روایت بازیگر معروف انتقام‌جو از تفاوتش با مرد آهنی

رابرت داونی جونیور که با نقش مرد آهنی در "انتقام‌جویان" درخشیده است می‌گوید او با نقشش در این فیلم یکی نیست.

ایران آرت: "رابرت داونی جونیور" با "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) داستان "مرد آهنی" و "تونی استارک" را پس از ۱۰ سال به پایان رساند و کمتر کسی حاضر است شخص دیگری را در این نقش تصور کند. اما برای داونی شرایط متفاوت است چرا که به گفته‌ی خودش سعی کرده مرز میان شخصیت و خودش را حفظ کند. داونی در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" توضیح می‌دهد که در ابتدا امکان یکی شدن این دو شخصیت به راحتی وجود داشت.

این بازیگر گران‌قیمت و مشهور می‌گوید: "در ابتدا، به واسطه‌ی خلق "تونی استارک" و درآمیختن و پیوند خوردن با دنیای مارول… و به واسطه‌ی اینکه بازیگری وظیفه‌شناس و البته کمی غیرمعمول بودم و در تمام دیگر پروژه‌ها همکاری کردم… شرایطی به وجود آمد که… این جور مواقع چه می‌گویند؟ صاحبان به حیوانات دست‌آموزشان شبیه می‌شوند."

او می‌گوید اما اجازه نداده چنین اتفاقی رخ دهد و از مهارت‌های بازی در تئاتر و عملی به نام فاصله‌ی زیبایی‌شناسانه [میان اثر هنری و واقعیت] یاری می‌گیرد. به گزارش سی نما، داونی در ادامه توضیح می‌دهد: "من با نقشم یکی نیستم. من آن چیزی نیستم که با آن استودیو انجام دادم. من با آن مقطعی که در قالب آن شخصیت بازی کردم تفاوت دارم. و این ناخوشایند است، زیرا کودک درون ما دوست دارد فکر کند همیشه تابستان است و ما همگی دست در دست هم آواز [روحانی] کامبایا را می‌خوانیم."

2503158

داونی در آینده باید در قسمت سوم "شرلوک هلمز" و ریبوت "دکتر دولیتل" بازی کند، اما اعتراف می‌کند که دوران پسا-مارول و "مرد آهنی" را هنوز به شکل واقعی تجربه نکرده است.

فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" که بار دیگر با صحنه‌های اضافی به اکران درآمده تنها ۱۶ میلیون دلار تا عبور از رکورد "آواتار" و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ فاصله دارد.

 

رابرت داونی جونیور انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی مرد آهنگی تونی استارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین