کد خبر: 37844 A

اولین مامور ۰۰۷ زن و سیاهپوست جیمز باند کیست؟

اولین مامور ۰۰۷ زن و سیاهپوست جیمز باند کیست؟

دیلی میل فاش می‌کند که در جیمز باند ۲۵ اولین مامور ۰۰۷ زن و سیاهپوست معرفی می‌شود.

ایران آرت: ابهامات بسیاری در خصوص قسمت بعدی فیلم «جیمز باند» وجود دارد و حتی عنوان آن هنوز نامشخص است. اما «دیلی میل» گزارش داده است که «باند ۲۵» ممکن است چندگانه را دچار تغییرات اساسی کند. در این گزارش آمده است که شخصیت «لاشانا لینچ» در فیلم یک مأمور MI6 جدید است که در نهایت جانشین «جیمز باند» با بازی «دنیل کرگ» می‌شود. به این ترتیب، این بازیگر که در «کاپیتان مارول»‌ هم نقش‌آفرینی کرده، اولین بازیگر زن و اولین بازیگر سیاهپوستی است که در این نقش ظاهر می‌شود.

پیش‌تر فاش شده بود که «دنیل کرگ» برای آخرین بار در «باند ۲۵» نقش «جیم باند» را بازی می‌کند. به گزارش سی نما، «دیلی میل» به نقل از یکی از منابع نزدیک به پروژه می‌نویسد: «صحنه‌ای کلیدی در ابتدای فیلم وجود دارد که M می‌گوید: «وارد شو ۰۰۷»، و لاشانا که زنی زیبا و سیاهپوست است داخل می‌شود. لحظه‌ای است که پاپ‌کرن را از دست مخاطب می‌اندازد.»

این منبع در ادامه شرح می‌دهد: «باند البته به این مأمور ۰۰۷ زن جذب می‌شود و سعی می‌کند او را بفریبد، اما وقتی که این زن زیرک، جوان و سیاهپوست به هم‌خوابگی با او علاقه نشان نمی‌دهد، سر در گم می‌شود. البته در ابتدا چنین است.» منبع در ادامه از بازی لینچ و فیلمنامه‌ی فمینیستی که توسط «فیبی والر-بریج» ستاره‌ی «فلیبگ» (Fleabag) به نگارش درآمده، ستایش می‌کند. این فیلم برداشتی مدرن از چندگانه تصوفی شده که شخصیت‌های زن آن به جای «دختران باند»، «زنان باند» خطاب می‌شوند.

منبع فاش می‌کند: «لاشانا درخشان است و فیلمنامه‌ی فیبی قوی و طنزآمیز. این فیلم با شوخی‌های متعدد ادای دینی می‌کند به فیلم‌های قدیمی چندگانه. سکانس‌های تماشایی تعقیب و گریز و مبارزه‌ وجود دارند، و باند همچنان باند است، اما او باید با دنیای جنبش MeToo هم کنار بیاید.»

«باربارا بروکلی» تهیه‌کننده‌ی چندگانه در سال ۲۰۱۸ تأکید کرده بود: «باند مرد است. او یک شخصیت مرد است. او برای یک شخصیت مرد نوشته شده و من فکر می‌کند که به همین شکل باقی بماند. هیچ اشکالی ندارد. ما مجبور نیستیم شخصیت‌های مرد را به زن تبدیل کنیم. باید شخصیت‌های زن بیشتری خلق کرد و داستان را مطابق با آن‌ها پیش برد.»

«باند ۲۵» پنجمین نقش‌آفرینی کرگ در نقش «جیمز باند» پس از «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «اسکای‌فال»، و «اسپکتر» خواهد بود.

 

جیمز باند مامور 007 جیمز باند 25
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین