کد خبر: 37898 A

افتتاح جشنواره فیلم لندن با شعبده‌باز معروف/ عکس

افتتاح جشنواره فیلم لندن با شعبده‌باز معروف/ عکس

جشنواره فیلم لندن کارش را با نمایش فیلمی از آرماندو یانوچی با عنوان "تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد" شروع می‌کند.

ایران آرت: شصت و سومین دوره جشنواره فیلم لندن در بریتانیا از چهارشنبه ۲ اکتبر با پیش نمایش اروپایی فیلم "تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد" ساخته آرماندو یانوچی خالق سریال "ویپ"، در افتتاحیه کلید می‌خورد.

این فیلم پس از آن نمایش جهانی خود را در جشنواره‌های دیگر از تورنتو و تلوراید تا نیویورک ادامه خواهد داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، در این فیلم دِو پاتل در نقش دیوید کاپرفیلد بازی کرده و فیلم اقتباسی جدید از رمان کلاسیک چارلز دیکنز است. تیلدا سوینتون، هیو لوری، پیتر کاپالدی، بن ویشاو، پل وایت‌هاوس و گوندولین کریستی دیگر بازیگران این فیلم هستند و انتظار می‌رود بسیاری از آنها در شب افتتاحیه روی فرش قرمز میدان لستر حضور داشته باشند.

به نقل از مهر، یانوچی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم اقتباسی را با سیمون بلک‌ول همکار قدیمی‌اش انجام داده است. داستان فیلم درباره مردی جوان در انگلستان دوره ویکتوریایی است که زندگی پررنجی را سپری کرده و سرانجام نویسنده می‌شود.

یانوچی کارگردان ۵۵ ساله اسکاتلندی از اینکه فیلمش آغازگر جشنواره لندن خواهد بود ابراز خوشحالی کرد.

copperfield-cropped-e1563218001433

تریشیا تاتل مدیر جشنواره فیلم لندن نیز از آرماندو یانوچی به عنوان یکی از استعدادها و فیلمسازان اصیل بریتانیا یاد کرد و فیلم او را از ابتدا تا انتها تماشایی خواند. وی در عین حال از هنرنمایی دو پاتل در این فیلم نیز تمجید کرد و گفت آغاز شصت و سومین جشنواره فیلم لندن با این فیلم نه تنها به معنی بسیار سرگرم‌کننده بودن است بلکه به معنی گرامیداشت و ارج نهادن به قدرت سخاوت و محبت است.

جشنواره فیلم لندن ۲۰۱۹ از چهارشنبه ۲ اکتبر تا یکشنبه ۱۳ اکتبر (۱۰ تا ۲۱ مهر) ادامه خواهد داشت.

 

جشنواره فیلم دیوید کاپرفیلد جشنواره فیلم لندن دو پاتل آرماندو یانوچی تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین