کد خبر: 37971 A

سازندگان "بازی تاج و تخت" آفتابی نمی‌شوند

سازندگان "بازی تاج و تخت" آفتابی نمی‌شوند

نویسندگان "بازی تاج و تخت" که پس از فصل پایانی سریال مورد انتقاد شدید طرفداران قرار گرفتند، در آخرین لحظات از حضور در کامیک-کان انصراف دادند.

ایران آرت: «دی.بی. وایس» و «دیوید بنیاف» شورانرهای «بازی تاج‌وتخت»‌ (Game of Thrones) شبکه‌ی HBO روز جمعه در پنل کامیک-کان سریال حاضر نخواهند شد. خالقان این سریال فانتزی قرار بود برای اولین بار پس از پایان فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» در ماه می گذشته، مقابل انظار عمومی ظاهر شوند. «میگل ساپوچنیک» کارگردان و «ایان گلن» (جورا مورمونت) و «ناتالی امانوئل» (میساندی) نیز از حضور در این نمایشگاه کناره‌گیری کردند. صفحه‌ی توئیتر رسمی سریال از خبر را اعلام کرده اما به علت آن اشاره نکرده است.

پنل کامیک-کان «بازی تاج‌وتخت» در حال حاضر با «میزی ویلیامز» (آریا استارک)، «آیزک همپستد رایت» (برن استارک)، «جیکوب اندرسون» (کرم خاکستری)، «جان بردلی» (سم‌ول تارلی»، «نیکلای کاستر والدو» (جیمی لنیستر)، «لیام کانینگهام» (داووس سی‌ورث)، و «کانلث هیل» (واریس) برگزار می‌شود.

به گزارش سی نما، بیناف و وایس پس از پایان فصل هشتم سریال «بازی تاج‌وتخت» هدف انتقادات شدید هواداران قرار گرفتند. بسیاری از آنان معتقد بودند که نویسندگان برای اپیزودهای جدید شتاب‌زده عمل کرده‌اند و بنابراین بیش از ۱.۵ میلیون نفر از مخاطبین متعصب در کمپین بازسازی فصل هشتم شرکت کردند. پیکان انتقادات به سمت این دو شورانر هدف گرفته شده بود. حضور نویسندگان سریال در مقابل هواداران و نحوه‌ی استقبال از آن‌ها یکی از پرسش‌های کلیدی کامیک-کان امسال بود. اکنون عوامل دیگر سریال باید سؤالات مخاطبین و انتقادات آنان را پاسخ بگویند.

کاستر-والدو اوایل این هفته به اعتراضات گسترده‌ی هواداران واکنش نشان داد و گفت: «این که کسی تصور یا خیال کند که دو خالق سریال بهترین، پرشورترین و پرکارترین نویسندگان‌ نیستند، و یا لحظه‌ای گمان کنند که آن‌ها در طول ۱۰ سال گذشته به نحوه‌ی پایان سریال فکر نکرده‌اند، به نوعی احمقانه است. در ضمن بدانید که آن‌ها هم نظرات را می‌خوانند. هرچند شما ممکن است به راحتی بگویید «نویسنده‌های احمق لعنتی. کثافت‌ها.» اما آن‌ها – مثل سایر عوامل «بازی تاج‌وتخت» که تعدادشان به هزاران نفر می‌رسد – به سختی تلاش کردند تا سریال را به بهترین نحو ممکن به پایان ببرند.»

«بازی تاج‌وتخت» سه‌شنبه شب با دریافت ۳۲ نامزدی امی رکوردشکنی کرد. پنل کامیک-کان «بازی تاج‌‌وتخت» جمعه ۱۹ جولای و رأس ساعت ۵ بعدازظهر به وقت محلی آغاز می‌شود.

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین