کد خبر: 38037 A

جنیفر کانلی در یک نقش متفاوت/ عکس

جنیفر کانلی در یک نقش متفاوت/ عکس

اولین تصویر از سریال "برف‌شکاف" با حضور جنیفر کانلی منتشر شد.

ایران آرت: سریال "برف‌شکاف" (Snowpiercer) سریالی در ژانر تریلر است که مسائل مربوط به آینده را با مشکلات اجتماعی سیاسی دنیای امروز بیان می‌کند. این سریال که قرار است بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه تی‌بی‌اس پخش شود همانند فیلم "برف‌شکاف" که در سال ۲۰۱۴ با حضور "کریس ایوانز" ساخته شد، اقتباسی از رمانی گرافیک به همین نام است.

داستان این سریال هفت سال پس از تلاش برای از بین بردن تأثیرات گرمایش زمین اتفاق می‌افتد زمانی که زمین کاملاً یخ زده است. اتفاقات سریال در یک قطار اتفاق می‌افتد که دور زمین سفر می‌کند. در این قطار مسافران به لحاظ طبقه اجتماعی تفکیک می‌شوند و قوانین مربوط به این مسئله بسیار سخت‌گیرانه هستند. "جیمز هاوز" کارگردان این سریال در این باره اذعان داشت: "ما یک سریال سیاسی نیستیم. این کار تنها داستان‌پردازی شجاعانه است. اما مسلماً این داستان با بسیاری از مسائل حال حاضر در اخبار مرتبط است."

به گزارش سی نما، در این سریال "جنیفر کانلی" نقش "ملانی کویل"، رئیس خوش آمد گویی را بر عهده دارد، او همچنین به عنوان صدای قطار نیز فعالیت می‌کند. "داوید دیگز" نیز در نقش "آندره لیتون" حضور دارد. "لیتون" یک کارآگاه بازنشسته است که توسط روسای قطار استخدام می‌شود تا قاتلی را پیدا کند. "دیگز" درباره شخصیتش گفت: ""لیتون" یکی از مسافران قسمت دم قطار است که متعلق به پایین‌ترین کلاس اجتماعی قطار است و حالا او برای افراد کلاس اجتماعی بالا مفید است."

Snowpiercer-Jennifer-Connelly-1024x683

"دیگز" همچنین اعلام کرد که بزرگ‌ترین چالش او در استودیو فیلم‌برداری ونکوور گم نشدن است زیرا تمام استودیو متشکل کوپه‌های قطار است: "تو یک در را انتخاب می‌کنی و واردش می‌شوی و امیدواری که در درست باشد. من کم کم راهم را پیدا می‌کنم. امروز چندین انتخاب هدف‌دار کردم و مسیر درست را پیدا کردم، پس این نشانه خوبی است."

 

هالیوود جنیفر کانلی کریس اوانز برف شکاف شبکه تی بی اس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین