کد خبر: 38041 A

انتشار غیرمنتظره فصل جدید سریال "ورونیکا مارس"

انتشار غیرمنتظره فصل جدید سریال "ورونیکا مارس"

در اتفاقی غیرمنتظره تمام اپیزودهای فصل چهارم سریال "ورونیکا مارس" با بازی کریستن بیل منتشر شد.

ایران آرت: فصل چهارم سریال "ورونیکا مارس" (Veronica Mars) شبکه‌ی هولو در حالی که طبق برنامه باید در تاریخ ۲۶ جولای منتشر می‌شد، یک هفته زودتر از موعد در دسترس قرار گرفت. "کریستن بل" ستاره‌ی سریال روز گذشته در پایان پنل کامیک-کان اعلام کرد که فصل چهارم به صورت یکجا عرضه شده است.

بل در فصل جدید همان نقش قبلی خود را تکرار می‌کند. این مینی‌سریال یک ساعته به تهیه‌کنندگی "راب توماس" معمای قتل مسافرین تعطیلات بهاره در "نپتون" را دنبال می‌کند. وقتی که والدین یکی از قربانیان برای یافتن قاتل فرزندشان "مارس اینوستیگیشن" را استخدام می‌کنند، ورونیکا این ماجراجویی هشت اپیزودی به الیت‌های ثروتمند برخورد می‌کند. تولید فصل جدید سریال از سال ۲۰۱۴ و انتشار نسخه‌ی سینمایی آن در حال توسعه بود.

به گزارش سی نما، در این سریال به نویسندگی توماس، "جی‌کی سیمونز" هم حضور کوتاهی خواهد داشت. بل جمعه شب در پنل کامیک-کان سریال اعتراف کرد که در ابتدا برای بازگشت به این نقش مردد بوده است: "وقت بسیار زیادی می‌گرفت. با توجه به داشتن دو کودک خردسال در انجام تردید کردم… در ابتدا تصمیم سختی به نظر می‌رسید اما بعد با خود گفتم باید انجامش دهی، باید این شخصیت را بازی کنی، این ابرقهرمان بدون شنل…"

بل شب گذشته با انتشار ویدیویی در صفحه‌ی اینستاگرام شور و شعف خود برای ملاقات با "لین-مانوئل میراندا" را به هواداران به اشتراک گذاشت. میراندا با سریال "نیروی اهریمنی او" (His Dark Material) در کامیک-کان حاضر شده.

عوامل "ورونیکا مارس" پیش از برگزاری پنل در گفتگو با مجله‌ی "اینترتینمنت ویکلی" تأکید کردند که فصل جدید و احیا‌شده‌ی سریال لحنی بزرگسالانه‌تر از پیش دارد. این سریال در خلال سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ از شبکه‌های UPN و CW روی ایر رفت و در سال ۲۰۱۴ نسخه‌ای سینمایی از آن عرضه شد.

 

هالیوود شبکه هولو کریستین بیل ورونیکا مارس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین