کد خبر: 38071 A

تریلر فصل سوم "وست‌ورلد" رونمایی شد

تریلر فصل سوم "وست‌ورلد" رونمایی شد

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فصل سوم سریال «وست ورلد» توسط شبکه اچ‌بی‌او مشخص نشده اما احتمال می‌رود که فصل سوم در سال ۲۰۲۰ پخش ‌شود.

ایران آرت: بخشی از جذابیت سریال «وست ورلد» (Westworld) تاکنون این بوده که شخصیت‌ها پیش از برملا شدن راز معما‌ها برای حل آن‌ها تلاش کردند، اما به نظر می‌رسد که فصل سوم از این قاعده مستثنا باشد. تریلر جدید منتشر شده از فصل سوم دنیای آینده جدیدی را در لس‌آنجلس معرفی می‌کند و به نظر می‌رسد که داستان به جای طرح یک معما بیشتر روی زندگی و رابطه بین انسان‌ها و ربات‌ها تمرکز می‌کند.

فصل سوم «ویست ورلد» دقیقاً از پایان فصل دوم، قتل عام وست ورلد و آزادی «دولورس» شروع می‌شود. «دولورس» پس از آزادی در دنیای واقعی با کارگر ساختمانی به نام «کیلب» با بازی «آرون پال» آشنا می‌شود و به سرعت رابطه‌ی جالبی بین این دو شخصیت ایجاد می‌شود.

«دولورس» از آزادی‌اش لذت می‌برد در مرکز داستان این فصل قرار دارد اما این شرایط برای همه میزبانان یکسان نیست. «میو» در پارکی گیر افتاده است که شرایطی مشابه با جنگ جهانی دوم دارد که هرج و مرج درون و بیرون آن بیداد می‌کند. به نظر می‌رسد که در این فصل شخصیت‌ها با عواقب ساخت این دنیا رو به رو می‌شوند و سوال‌های زیادی در آن مطرح می‌شود. یکی از این سوال‌ها این است که آیا می‌توان همه چیز را از بین برد؟

«جاناتان نولان» یکی از سازندگان این سریال به خبرگزاری اینترتینمنت ویکلی گفت:

این فصل کمی از حالت معمایی و حدس و گمان فاصله می‌گیرد و بیشتر روی تجربه میزبان‌ها تمرکز می‌کند. میزبان‌ها بالاخره سازندگانشان را ملاقات خواهند کرد. یکی از هدف‌های ما همیشه این بوده که شخصیت‌ها را در هر فصل در شرایط متفاوت آزمایش کنیم.

بیشتر اتفاق‌های فصل اول و دوم درون وست ورلد بود اما این فصل بیشتر روی دنیای بیرون پارک تمرکز خواهد کرد. «تسا تامپسون» و «آرون پال» که در غرفه «وست ورلد» حضور داشتند تجربه خود را با طرفداران در میان گذاشتند. «تامپسون» درباره شخصیتش «دولورس» گفت: من لحظه‌هایی که از خود اراده نداشتم را دوست داشتم، کنترل شدن توسط اربابانی مثل «لیسا» و «جاناتان» که کارهای بدی با تو می‌کنند هیجان انگیز است.

«آرون پال» نیز احساسات خود را از حضور در این غرفه به اشتراک گذاشت: من الان که اینجا هستم خیلی هیجان زدم، دیوانه‌وار طرفدار این سریال هستم. در پوست خود نمی‌گنجیدم زمانی که این نقش را به دست آوردم. داستان دو فصل ابتدایی سریال باعث شد که من از یک جنبه متمرکز دیگری به دنیا نگاه کنم و حتی باعث شد به این مسئله شک کنم که شاید همه ما در یک دنیای شبیه سازی شده زندگی می‌کنیم.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فصل سوم سریال «وست ورلد» توسط شبکه اچ‌بی‌او مشخص نشده اما احتمال می‌رود که فصل سوم در سال ۲۰۲۰ پخش ‌شود. 

وست ورلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین