کد خبر: 38125 A

"ارباب حلقه‌ها" اولین ستاره‌اش را شناخت/ خانم بازیگر جوان در نقش تایرا

"ارباب حلقه‌ها" اولین ستاره‌اش را شناخت/ خانم بازیگر جوان در نقش تایرا

اولین بازیگر سریال فانتزی حماسی "ارباب حلقه‌ها" به کارگردانی جی.ای. بایونا انتخاب شد.

ایران آرت: سریال "ارباب حلقه‌ها" (Lord of the Rings) آمازون اولین بازیگر خود را شناخت. ورایتی به نقل از چندین منبع گزارش می‌دهد که "مارکلا کاوانا" در حال مذاکره با شبکه برای بازی در این سریال فانتزی حماسی است. اطلاعاتی از شخصیت کاوانا منتشر نشده اما منابع مدعی‌اند که او نقش کاراکتری به نام "تایرا" را ایفا می‌کند.

کاوانا به خاطر بازی در سریال استرالیایی "رامپر استامپر" و نقشی در سریال "پیکنیک در هنگینگ راک" (Picnic at Hanging Rock) شناخته می‌شود. آمازون تا این لحظه این گزارش را تأیید نکرده است.

سریال "ارباب حلقه‌ها" با نویسندگی "جی‌دی پین"‌ و "پاتریک مک‌کی" در حال توسعه است. "برایان کاگمن" یکی از نویسندگان "بازی تاج‌وتخت" شبکه‌ی HBO نیز به عنوان مشاور در پروژه فعالیت می‌کند و "جی.‌ای. بایونا" کارگردان "دنیای ژوراسیک" چند اپیزود از فصل اول را کارگردانی خواهد کرد.

به گزارش سی نما، از سریال "ارباب حلقه‌ها"‌ جز اینکه داستانش پیش از حوادث "یاران حلقه" (The Fellowship of the Ring)  و "دوران دوم" کتاب‌های "جی.آر.آر. تالکین" را به تصویر می‌کشد اطلاعات بیشتری در دست نیست. صفحه‌ی توئیتر سریال یکی از اشعار تالکین را نقل کرده است: "یک حلقه برای حکمرانی بر همگی‌شان، یک حلقه برای یافتن‌شان، یک حلقه برای آوردن‌ همگی‌شان، و در تاریکی کور کردنشان، در "سرزمین موردور" جایی که سایه‌ها آرمیده‌اند." و در پیامی دیگر می‌نویسد:‌ "به دوران دوم خوش آمدید." در داستان‌های تالکین، "دوران دوم" زمانی بود که "حلقه‌ی قدرت" شامل "حلقه‌ی یک" سائورون خلق شد.

دوران دوم سرزمین میانه ۳۴۴۱ سال به طول می‌انجامد و با سقوط "سائورون" به پایان می‌رسد. داستان سه‌گانه‌ی "ارباب حلقه‌ها" به کارگردانی "پیتر جکسون" پایان دوران دوم و شکست "سائورون" را به تصویر کشید. تاریخ شروع فیلمبرداری سریال هنوز نامشخص است.

نوامبر سال ۲۰۱۷ ورایتی گزارش داده بود که سریال "ارباب حلقه‌ها" در آمازون در حال توسعه است و در قالب چند فصل (احتمالاً ۵) ساخته می‌شود.

 

هالیوود ارباب حلقه ها شبکه اچ بی او خانم بازیگر سریال پربیننده مارکلا کاوانا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین