کد خبر: 38127 A

تام هنکس برای اسکار رقابت می‌کند/ بازی در نقش مجری قرمزپوش

تام هنکس برای اسکار رقابت می‌کند/ بازی در نقش مجری قرمزپوش

فیلم مدعی اسکار "یک روز زیبا در محله" با بازی تام هنکس پاییز امسال اکران می‌شود.

ایران آرت: تصور "تام هنکس"‌ در نقش "فرد راجرز" مجری برنامه‌ی خردسالان تلویزیون آمریکا روی کاغذ عالی به نظر می‌رسد، اما در اولین تریلر "یک روز زیبا در محله" (A Beautiful Day in the Neighborhood) استودیو سونی هم چنین است. این درام بیوگرافیکال را "ماریل هلر" ساخته که پیش از این کارگردانی "خاطرات یک دختر نوجوان" (The Diary of a Teenage Girl) و "هرگز مرا خواهی بخشید؟" (Can You Ever Forgive Me) را برعهده داشته است.

فیلمنامه‌ی "یک روز زیبا در محله" توسط "میکا فریتزمن-بلو" و "نوآح هارپستر" به نگارش درآمده و در مورد دوستی غیرمنتظره‌ی راجرز و "لوید ووگل" ژورنالیست با بازی "متیو رایس" بازیگر برنده‌ی امی سریال "آمریکایی‌ها" است. این خبرنگار از سوی مجله‌ی "اسکوایر" مأموریت پیدا می‌کند مصاحبه‌ای با راجرز ترتیب دهد اما این کار تأثیرات عمیقی بر زندگی ووگل می‌گذارد. بازیگران نقش‌های مکمل شامل "کریس کوپر"، "سوزان کلچی واتسون"، "انریکو کولاتنونی"، "ماریان پلانکت" و "تمی بلانکارد" می‌شود.

به گزارش سی نما، فیلم مدعی اسکار "یک روز زیبا در محله" که پاییز امسال اکران می‌شود، برای هلر گام بلندی به سوی فیلمسازی استودیویی است. این نویسنده و کارگردان به لطف "خاطرات یک دختر نوجوان" و "هرگز مرا خواهی بخشید؟" یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلمسازان مستقل بود. عنوان اخیر سال گذشته برای او سه نامزدی اسکار را به همراه داشت که شامل بخش بهترین بازیگر زن نقش اصلی برای "ملیسا مک‌کارتی" و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای "ریچارد ای. گرنت" می‌شد.

هلر با پشتیبانی استودیویی بزرگ مانند سونی در تولید سومین فیلم بلندش به نظر می‌رسد که بار دیگر فرصت کسب افتخار را داشته باشد. "یک روز زیبا در محله" دومین فیلم بلند هنکس در سال ۲۰۱۹ نیز خواهد بود. او در حال حاضر انیمیشن "داستان اسباب بازی ۴" را روی پرده دارد و در نقش "وودی" صداپیشگی کرده است. این فیلم تاکنون بیش از ۳۷۵ میلیون دلار در سراسر آمریکا و ۸۵۹ میلیون دلار در بازارهای جهانی فروخته است. آخرین فیلم لایو اکشن هنکس "پست" به کارگردانی "استیون اسپیلبرگ" و بازی "مریل استریپ" بود.

سونی "یک روز زیبا در محله" را در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال در آمریکا اکران می‌کند.

 

تام هنکس فرد راجرز اسکار 2020 یک روز زیبا در محله
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین