کد خبر: 38239 A

بازیگر "مردگان متحرک" همسر نائومی واتس شد

بازیگر "مردگان متحرک" همسر نائومی واتس شد

اندرو لینکلن در "شکوفایی پنگوئن" که ماجرای آن در سواحل سیدنی اتفاق می‌افتد به نایومی واتس ملحق شد.

ایران آرت: "اندرو لینکلن" ستاره‌ی سریال "مردگان متحرک" (The Walking Dead) در فیلم درام خانوادگی "شکوفایی پنگوئن" (Penguin Bloom) در مقابل "نایومی واتس" بازی می‌کند. لینکلن در نقش همسر واتس ظاهر می‌شود.

داستان فیلم در سواحل شمالی سیدنی روی می‌دهد و مشکلات خانواده‌ای را پس از تصادف مادر و فلج شدن او به تصویر می‌کشد. همچنانکه آن‌ها سعی می‌کنند خودشان را با شرایط جدید وفق دهند، یک زاغی استرالیایی صدمه دیده وارد زندگی‌شان می‌شود.

"شکوفایی پنگوئن" از کتابی به همین نام به قلم "بردلی ترور گریو" و "کامرون بلوم" اقتباس می‌شود و کارگردانی آن را "گلندین آیوین" از فیلمنامه‌ی "شان گرنت" و "هری کریپس" برعهده دارد. واتس در تهیه‌کنندگی فیلم هم در کنار "اما کوپر" مشارکت خواهد کرد.

به گزارش سی نما، تهیه‌کنندگان فیلم در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: "این داستان دلگرم‌کننده در مورد قدرت خانواده، امید و مقاومت همگی ما را تحت تأثیر قرار داد. از اینکه بازیگر بااستعدادی مانند "اندرو لینکلن" به ما پیوسته تا داستان بلوم را به مخاطبین جهانی عرضه کنیم بسیار هیجان‌زده‌ایم."

لینکلن بیشتر به خاطر بازی در نقش "ریک گرامیز" در سریال "مردگان متحرک" شناخته شده است و قرار است بار دیگر در نسخه‌ی سینمایی سریال در این نقش ظاهر شود. او سابقه‌ی بازی در سریال بریتانیایی "معلم‌ها" (Teachers) و فیلم "درواقع عشق" (Love Actually) را نیز دارد.

واتس اخیراً در سریال "بلندترین صدا" (The Loudest Voice) شبکه‌ی شوتایم بازی کرده و به تازگی فیلمبرداری پیش‌درآمد "بازی تاج‌وتخت" را به پایان برده است.

 

نائومی واتس مردگان متحرک اندرو لینکلن شکوفایی پنگوئن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین