کد خبر: 38258 A

چالش بازیگر سینما با شاه آرتور

چالش بازیگر سینما با شاه آرتور

مارک والبرگ در فیلم "شاه آرتور" نقش لندنورد را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: مارک والبرگ در فیلمی به نام «شاه آرتور» برای کمپانی پارامونت ایفای نقش می‌کند.

این پروژه بر اساس کتاب «آرتور: سگی که برای پیدا کردن خانه از جنگ می‌گذرد» ساخته می‌شود. این کتاب در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و نویسنده آن میکائیل لیندنورد سوئدی است که داستان ماجراجویی خودش را نوشته است.

لیندنورد یک سگ زخمی را که از مسیر منحرف شده بود، در یکی از مسابقات خود در جنگل‌های اکوادور پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد که او را با خود به سوئد ببرد. مارک والبرگ نقش لندنورد را بازی خواهد کرد و تهیه کننده اجرایی این پروژه نیز خواهد بود. هنوز کارگردانی برای این پروژه انتخاب نشده است. مایکل برندت، نویسنده فیلم سینمایی «۳:۱۰ دقیقه به یوما» و «تحت تعقیب» این فیلمنامه را نوشته همچنین مارک کانتون و تاکر تولی نیز از تهیه کنندگاه این فیلم هستند.

به گزارش خبرآنلاین، مارک والبرگ، پیش از این در دو فیلم سینمایی از کمپانی پارامونت به نام «خانه پدری» که اولین نسخه آن ۲۴۲ و دومین نسخه ۱۸۰ میلیون فروش داشته، بازی کرده است. فیلم «تبدیل شوندگان» نیز همکاری دیگر این بازیگر با پارامونت است. او در فیلم سینمایی «خانواده فوری» نیز در سال ۲۰۱۸ به همراه رز بایرن ایفای نقش کرده که ۱۲۰ میلیون دلار فروش داشته است.

والبرگ در فیلم سینمایی جدید راز آلود پیتر برگ به نام «سرزمین شگفتی»، محصول کمپانی نتفلیکس هم بازی می‌کند و به تازگی نیز ساخت فیلم درام مستقل او به نام «جوبل خوب» به پایان رسیده است.

 

فیلم شاه آرتور مارک والبرگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین