کد خبر: 38263 A

ورود غول چراغ جادو به باشگاه میلیاردی‌های سینما

ورود غول چراغ جادو به باشگاه میلیاردی‌های سینما

"علاءالدین" از محصولات دیزنی موفق شد تا فروش خودش در باکس آفیس جهانی را به یک میلیارد دلار برساند.

ایران آرت: نسخه لایواکشن "علاءالدین" که برمبنای انیمیشنی به همین نام از دیزنی ساخته شده بود به جرگه فیلم‌هایی پیوست که توانسته‌اند بیش از یک میلیارد دلار فروش کنند.

منا مسعود، نائومی اسکات و مروان کنزاری از بازیگران این فیلم هستند. در این فیلم ویل اسمیت نیز در نقش غول چراغ جادو نقش‌آفرینی کرده است.

این فیلم که در هفته آخر ماه می اکرانش را شروع کرد، به مدد حمایت هوادارانش توانست در این مدت به یک میلیارد دلار دست یابد.

به گزارش مهر، ویل اسمیت با انتشار پیامی از هوادارانش تشکر کرد و گفت: واقعاً افتخار می‌کنم … به بودن در این بازی افتخار می‌کنم. در همه مدتی که در این کار بوده‌ام، این فیلم به بزرگ‌ترین فیلم من در حرفه کاری‌ام بدل شده و فقط می‌توانم بگویم متشکرم.

مسعود نیز روز جمعه در توئیتر از هواداران فیلم تشکر کرد.

این فیلم را گای ریچی کارگردانی کرده است.

دیزنی اکنون چهار فیلم از پنج فیلم پرفروش ۲۰۱۹ را در اختیار دارد و "علاء‌الدین" در آمریکا چهارمین فیلم پرفروش امسال بوده است. "انتقام جویان: پایان بازی"، "کاپیتان مارول" و "داستان اسباب بازی ۴" فیلم‌های پرفروش این استودیو در طول سال جاری بوده‌اند و این استودیو هنوز ۳ فیلم دیگر دارد که امسال راهی پرده می‌شوند.

به این ترتیب "علاءالدین" چهل و یکمین فیلم گروه میلیاردی‌ها خوانده شد.

این فیلم در بازار داخلی آمریکا ۳۴۳.۱ میلیون دلار و در بازار بین‌المللی ۶۵۶.۲ میلیون دلار فروش کرده است. بیشترین استقبال در این میان در ژاپن با فروش ۹۸.۸ میلیون دلار بوده است. با فروش ۸۱.۴ میلیون در کره، ۵۳.۳ میلیون در چین و ۴۵.۳ میلیون دلار در بریتانیا دیگر بازارهای بزرگ فروش این فیلم را رقم زده است.

"علاء‌الدین" کارش را با افتتاحیه ۱۱۷ میلیون دلاری شروع کرد.

 

دیزنی ویل اسمیت علاء الدین نائومی اسکات منا مسعود مروان کنزاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین