کد خبر: 38280 A

پاسخ جالب اورلاندو بلوم به احتمال بازگشتش به "ارباب حلقه‌ها"

پاسخ جالب اورلاندو بلوم به احتمال بازگشتش به "ارباب حلقه‌ها"

اورلاندو بلوم می‌گوید برای بازی در نقش لگولاس زیادی پیر است و بهتر است این نقش را یک جوان ۱۹ ساله بازی کند.

ایران آرت: «ارلاندو بلوم» ستاره‌ی مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها»و «دزدان دریایی کارائیب» با سریال فانتزی «کارناوال رو» (Carnival Row) به خانواده‌ی آمازون ملحق شده. بلوم در سریال نقش یک انسان را بازی می‌کند اما خاطرات گذشته‌ی الفی او رهایش نمی‌کند.

بلوم که شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی «کارناوال رو» در «انجمن منتقدین تلویزیونی» حاضر شده بود در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در این باره که آیا مایل است با سریال جدید شبکه‌ی آمازون به دنیای «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) بازگردد یا نه می‌گوید: «جالب است زیرا به یاد می‌آورم حدوداً ۲۰ سال پیش در محل فیلمبرداری با «پیتر جکسون» بودم. او گفت: «تصور اینکه کسانی «ارباب حلقه‌ها» را بازسازی کنند جالب نیست؟» در حین فیلمبرداری یک نمای مهم این حرف را زد. گفتم این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.»

به گزارش سی نما، آمازون امتیاز تولید سریال براساس کتاب‌های «جی.آر.آر. تالکین» را خریداری کرده اما قرار است «دوران دوم» را که ۳۰۰۰ سال به طول می‌انجامد پوشش دهد و زمان وقوع داستان دقیقاً مشخص نیست. بلوم هم در ادامه از جزئیات مربوط به قصه اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

بلوم علاوه بر بازی در نقش «لگولاس» در سه‌گانه‌ی «پیتر جکسون»، در دو قسمت از پیش‌درآمد فیلم‌ها یعنی «هابیت» ظاهر شد. او در ادامه می‌گوید: «فکر می‌کنم هرآنچه باید را انجام داده‌ام. دوست دارم تصور کنم که عمری جاودانه دارم اما نمی‌دانم که در کجای قصه می‌توانم قرار بگیرم.» بلوم به آمازون توصیه می‌کند اگر می‌خواهند شخصیت «لگولاس» را دوباره به کار ببرند «بهتر است یک بچه‌ی ۱۹ ساله را انتخاب کنند.»

در سریال «کارناوال رو»، بلوم نقش یک کاراگاه انسانی به نام «رایکراف فیلوستریت» ملقب به «فیلو» را بازی می‌کند. «کارا دلوین» دیگر بازیگر سریال است که نقش یک پری به نام «وینت استونماس» را بازی می‌کند. این سریال که ۳۰ آگوست از سرویس «آمازون پرایم ویدیو» منتشر می‌شود، از هم اکنون برای یک فصل دیگر تمدید شده است.

ساعاتی پیش با انتشار ویدیویی از طریق صفحات شبکه‌های اجتماعی سریال جاه‌طلبانه‌ی آمازون تأیید شد که گروه نویسندگی شامل «جیسون کیهیل»، «جاستین دوبل» و «هلن شنگ» می‌شود. «استفانی فولسوم» نویسنده‌ی «داستان اسباب بازی ۴» نیز به عنوان مشاور فعالیت می‌کند و «لیندزی وبر»، «جین کلی»، و «بروس ریچموند» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

پیش‌تر اعلام شده بود که «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» نویسندگان «پیشتازان فضا» (Star Trek) به عنوان شورانر مشغول به کار شده‌اند و «برایان کاگمن» نویسنده‌ی سابق «بازی تاج‌وتخت» و «جنیفر هاچیسون» که بعضی از اپیزودهای «برکینگ بد» و «بهتر است با سال تماس بگیرید» را به نگارش درآورده در مقام‌های مختلف تولید سریال را به پیش می‌برند.

«تام شیپی» تالکین‌پژوه و «جان هو» که در سه‌گانه‌ی «پیتر جکسون» همکاری کرده بودند نیز به سریال اضافه شده‌اند. «جنیفر سالکه» مدیر استودیوهای آمازون شنبه شب در کنفرانس مطبوعاتی سریال در «انجمن منتقدین تلویزیونی» اعلام کرد که جستجو برای بازیگران سریال از سراسر دنیا آغاز شده است.

هفته‌ی گذشته ورایتی گزارش داد که «مارکلا کاوانا» استرالیایی اولین بازیگری است که به عنوان یکی از بازیگران ثابت به سریال ملحق شده است. آمازون «جی.‌ای. بایونا» کارگردان «دنیای ژوراسیک» را هم برای کارگردانی دو اپیزود ابتدایی فصل اول برگزیده است.

تاریخ پخش سریال «ارباب حلقه‌ها» همچنان نامشخص است.

 

ارباب حلقه ها اورلاندو بلوم سریال ارباب حلقه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین