کد خبر: 38327 A

عشق امروزی آن هاتاوی رونمایی شد/ عکس

عشق امروزی آن هاتاوی رونمایی شد/ عکس

تریلر سریال "عشق امروزی" با بازی آن هاتاوی و دو پاتل رونمایی شد.

ایران آرت: سریال "عشق امروزی" (Modern Love) بر اساس داستان‌های منتشر شده در یکی از ستون‌های مجله نیویورک تایمز به همین نام است و کمپانی آمازون آن را در غالب سریالی پر ستاره به خانه‌ها آورده است. "دنیل جونز"، ویراستار این ستون در مجله نیویورک تایمز و مشاور تهیه‌کننده سریال درباره این سریال گفت: "این نوع داستان‌ها زمانی موفق هستند که در انتهای داستان اشخاص شناخت بهتری از خود به دست آورند، رسیدن به شخصی که عاشقش هستند باعث افزایش محبوبیت داستان نمی‌شود."

سریال "عشق امروزی" شامل هشت قسمت نیم ساعته است و هر قسمت یک داستان متفاوت را بازگو می‌کند و هر یک احساسات انسانی متفاوتی را مورد بررسی قرار می‌دهد. استودیو آمازون نیز در بیانیه‌ای درباره سریال اعلام کرد: "این سریال گلچینی از محبوب‌ترین داستان‌های عاشقانه پیچیده و زیبا هستند و هر قسمت داستان متفاوتی را با بیانی شیرین و بازیگرانی محبوب بازگو می‌کند."

"جان کارنی" نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی سریال است، "شارون هورگان"، "تام هال" و "امی رسوم" نیز هر یک قسمت‌هایی از سریال را کارگردانی کرده‌اند. "ان هتوی"، "تینا فی"، "صوفیا بوتلا"، "برندون ویکتور دیکسون"، "اندی گارسیا"، "کاترین کینر"، "دو پتل"، "جان اسلتری" و "جولیا گارنر" برخی از بازیگران حاضر در سریال هستند.

به گزارش سی نما، "ان هتوی" در نقش زنی دوقطبی ظاهر می‌شود یاد می‌گیرد چطور عشق را پیدا کند: "سریال "عشق امروزی" برای من حس جدید و امروزی داشت. طوری که ما داستان را در این سریال بازگو می‌کنیم هر روز تغییر می‌کند. برای من این فیلم‌برداری سریال شبیه به فیلم‌برداری فیلم بود چون من بیشتر در سینما فعالیت می‌کنم و این برای من خوش‌آیند بود. من حس می‌کردم هشت روز برای فیلم‌برداری فیلم رفتم نه سریال."

modern-love-content-2019

سریال "عشق امروزی" در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ از شبکه آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

 

آن هاتاوی عشق مدرن فیلم عشق مدرن عشق امروزی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین