کد خبر: 38410 A

ابراز علاقه دواین جانسون برای بازی در یک نقش شگفت‌انگیز

ابراز علاقه دواین جانسون برای بازی در یک نقش شگفت‌انگیز

دواین جانسون ستاره‌ فیلم‌های اکشن می‌گوید مخاطبین یک روز سوپرمن سیاهپوست را خواهند دید.

ایران آرت: دواین جانسون در مراسم فرش قرمز اکران "هابز و شا" (Hobbs & Shaw) در هالیوود به ورایتی پیرامون تنوع نژادی در آثار ابرقهرمانی می‌گوید: "مارول کارش را عالی انجام می‌دهد، به نظر من آن‌ها در پایه‌ریزی این مسائل فوق‌العاده عمل کرده‌اند. ما هم در حال تولید "بلک آدام" با برادران وارنر و دی‌سی هستیم و به شدت به خاطرش هیجان‌زده‌ایم. من فکر می‌کنم همه‌چیز در حال رشد و پایه‌ریزی است و این را در جامعه و هالیوود می‌تواند دید – به‌ویژه با چندگانه‌ها و شخصیت‌ها و شرکت‌هایی که در مورد این گونه مسائل حساسیت نشان می‌دهند – بنابراین بله، مارول کارش عالی است." جانسون سپس چشمکی می‌زند و اضافه می‌کند: "شاید هم یک روز فیلم سوپرمن سیاهپوست ساخته شود. او همین‌ جا جلوی شما ایستاده."

در فیلم "هابز و شاه"، جانسون علاوه بر بازی در نقش "لوک هابز" تهیه‌کنندگی فیلم را هم برعهده دارد. در این اسپین‌آف "جیسون استاتهام" هم در نقش "دکارد شا" و "ادریس البا" در نقش شخصیت شروری ربات-گونه‌ای به نام "بریکستون" که خودش را یک "سوپرمن سیاهپوست" می‌داند بازی می‌کنند.

به گزارش سی نما، فوریه گذشته پس از گمانه‌زنی‌های بسیار در این باره که برادران وارنر قصد دارد "مایکل بی. جوردن" را جایگزین "هنری کویل" در نقش سوپرمن کند، بازیگر سیاهپوست "پلنگ سیاه" در مصاحبه با "اپرا وینفری" که از شنیدن این شایعات احساس غرور می‌کند اما دوست ندارد در نقش "کلارک کنت" سیاهپوست بازی کند و ترجیح می‌دهد در فیلمی اریجینال ظاهر شود."

"راک" پروژه‌های متعددی از جمله فصل جدید "بالرز" (Ballers) شبکه‌ی HBO و فیلم پرستاره‌ی "هشدار قرمز" (Red Notice) در حال توسعه دارد اما از "بلک آدام" او اطلاعات زیادی در دست نیست. جانسون می‌گوید "بلک آدام" ابتدا به عنوان یک شخصیت شرور معرفی می‌شود: ""بلک آدام" به عنوان یک شخصیت شرور شروع می‌کند. سپس به یک ضد-قهرمان تبدیل می‌شود. و بعد شاید در ادامه یک قهرمان بشود."

"زکری لیوای" بازیگر نقش "شزم" در نمایشگاه کامیک-کان آلمان فاش کرده بود که "بلک آدم" در قسمت سوم "شزم!" (Shazam!) با شخصیت او روبرو خواهد شد. او می‌گوید: "تا جایی که می‌دانم "بلک آدام" در قسمت دوم "شزم!" حضور ندارد زیرا استودیو قصد دارد ابتدا فیلم جداگانه‌ی "بلک آدام" را عرضه کند."

"بلک آدام" دهه‌هاست که دشمن اصلی شخصیت "شزم" شمرده می‌شود و اولین رویارویی آنان به زمانی بازمی‌گردد که "شزم" با نام "کاپیتان مارول" شناخته می‌شد. "بلک آدام" قدرت‌هایش را از خدایان مصر می‌گیرد، درحالی که "شزم" قدرت‌های خود را از خدایان یونان دارد.

جانسون که از مدت‌ها قبل حضورش در نقش "بلک آدام" را اعلام کرده، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام گفته بود: "دوست دارم هرچه زودتر در نقش "بلک آدام" بازی کنم برای اینکه کار همه‌ی آن‌ها را یکسره خواهم کرد. روز حساب در انتظار همه است." جانسون آپریل گذشته نیز گفته بود که انتظار دارد فیلمبرداری "بلک آدام" از نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۰ آغاز شود. فیلمبرداری "شزم! ۲" در حال انجام است تا در تابستان ۲۰۲۰ آماده‌ی نمایش باشد.

قسمت اول "شزم!" با بودجه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته و در بازارهای جهانی ۳۶۴ میلیون دلار فروخت. هرچند هواداران از غیبت "بلک آدام" در آن فیلم برآشفتند اما در یکی از صحنه‌های حذف شده‌ی "شزم!" برای رویارویی شخصیت اصلی فیلم با "بلک‌ آدام" مقدمه‌چینی می‌شود.

"هیرام گارسیا" تهیه‌کننده‌ی "بلک آدام" تأیید کرده است که فیلم پس از "هشدار قرمز" عرضه می‌شود. تاریخ اکران "بلک آدام"‌ مشخص نیست اما "هابز و شاه" از ۲ آگوست در آمریکا به اکران درمی‌آید.

 

سوپرمن دواین جانسون راک سوپرمن سیاهپوست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین