کد خبر: 38443 A

روایت لاله اسکندری از روزهای سخت ستاره

روایت لاله اسکندری از روزهای سخت ستاره

ایران آرت: لاله اسکندری در حاشیه مراسم جشنواره سینماتورز در جزیره کیش، تاکید کرد خواهرش (ستاره) و خانواده‌شان، به خاطر قضاوت مردم درباره ویدئوی جنجالی منتشر شده، ماهی سخت را سپری کرده‌اند.

آن گونه که خبرآنلاین نوشته، لاله اسکندری در دفاع از خواهرش ستاره که برای انتشار ویدئویی در خارج از کشور زیر فشار است، گفت: "این یک ماه خیلی به ما سخت گذشت. ما سعی کردیم سکوت کنیم اما آنچه باعث شد تا ستاره قربانی این جریان شود، قضاوتی بود که خیلی از مردم درباره آن ویدئو داشتند. امیدوارم که ما مردم یک کمی انصاف بیشتری داشته باشیم."

این بازیگر که در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره سینماتورز در کیش سخن می‌گفت، توضیح داد ستاره اسکندری به دلیل حضور در دادگاهی در همین رابطه، نتوانسته است در این رویداد سینمایی حاضر شود.

به گزارش ایران‌آرت، دو روز پیش اعلام شد ستاره اسکندری از یک خبرگزاری و دو پایگاه خبری شکایت کرده و اولین جلسه تحقیق درباره این شکایت روز چهارشنبه (۹ مرداد) در دادسرای ویژه روحانیت و به علت روحانی بودن یکی از متهمین برگزار شده است.

ماه گذشته ویدئویی از ستاره اسکندری در ترکیه منتشر شد که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و برای این بازیگر حاشیه‌هایی را ایجاد کرد. 

ستاره اسکندری لاله اسکندری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین