کد خبر: 38466 A

تیم سه نفره پاچینو، دنیرو و اسکورسیزی در فیلم گانگستری/ نخستین پیش‌نمایش فیلم منتشر شد

تیم سه نفره پاچینو، دنیرو و اسکورسیزی در فیلم گانگستری/ نخستین پیش‌نمایش فیلم منتشر شد

در "ایرلندی" رابرت دنیرو نقش یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم و آل پاچینو نقش یک تبهکار بدنام و مشهور را بازی می‌کند.

ایران آرت: حسین شاکری: پس از انتشار نخستین صحنه‌ها از  جدیدترین فیلم "مارتین اسکورسیزی" با نام "ایرلندی" (The Irishman)، کمپانی فیلم‌سازی "نتفلیکس" پیش‌نمایش پراکنده و درهم‌ریخته‌ای از این اثر حماسی گانگستری منتشر کرد.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از ایندی‌وایر، در "ایرلندی"، که بر اساس کتاب "شنیده‌ام که خانه را رنگ کرده‌ای" (I Heard You Paint the House) نوشته "چارلز برندت" ساخته شده است، شاهد هم‌کاری دوباره "رابرت دنیرو" و "جو پسی"، بازیگر برنده اسکار فیلم "دوستان خوب" او هستیم. هم‌چنین در این فیلم تبهکاری، "آل پاچینو" نیز ایفای نقش کرده است که نخستین هم‌کاری این دو غول کارگردانی و بازیگری محسوب می‌شود.

در "ایرلندی" رابرت دونیرو در نقش "فرانک شیران"، یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم است که اکنون به یک تبهکار خشن تبدیل شده و در ناپدید شدن "جیمی هوفا"، رییس "آل پاچینو" نقش دارد؛ پاچینو در "ایرلندی" نقش یک تبهکار بدنام و مشهور را بازی می‌کند. دو زوج بزرگ بازیگری، پاچینو و دنیرو تا کنون در چند فیلم از جمله "مخمصه" در مقابل هم قرار گرفته‌اند که به گفته کارشناسان این رویارویی نمایش قدرتمندی از دو متد بازیگری محسوب می‌شود. این فیلم تاریخچه زندگی واقعی تبهکاری "شیران" را روایت می‌کند.

یکی از شاخصه‌های آخرین اثر اسکورسیزی که در پیش‌نمایش دیده می‌شود، استفاده او از جلوه‌های بصری برای چند دهه جوان‌تر نشان دادن چهره‌های دنیرو و پاچینو است. اگرچه گفته می‌شود، اسکورسیزی تا زمان اکران فیلم در پاییز امسال تغییرات بیشتری در تغییر چهره‌ها به‌عمل آورد.

the-irishman1-nyff-e1564415391420

مارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو نتفلیکس ایرلندی مرد ایرلندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین