کد خبر: 38518 A

بازیگر "ارتش مردگان" معرفی شدند

بازیگر "ارتش مردگان" معرفی شدند

بازیگران فیلم "ارتش مردگان" با انتشار عکسی از پشت صحنه این فیلم مشخص شدند.

ایران آرت: اولین عکس فیلم جدید «زک اسنایدر» به نام «ارتش مردگان» (Army of the Dead) منتشر شد. «دیو باتیستا» با انتشار عکسی از پشت صحنه فیلم «ارتش مردگان»، بازیگران حاضر در ای فیلم را مشخص کرد. ماجرای فیلم «ارتش مردگان» درباره گروهی از سربازان مزدور است که وارد منطقه قرنطینه لاس وگاس می‌شوند تا دزدی کنند. لاس وگاس به دلیل وجود زامبی‌ها در قرنطینه قرار گرفته است.

به گزارش سی نما، اسنایدر این فیلم ترسناک را با همکاری همسر خود «دبرا اسنایدر» و در استودیوی خود «استون کواری» کارگردانی و تهیه می‌کند.  این فیلم توسط شبکه نتفلیکس ساخته و پخش خواهد شد. نت‌فلیکس این پروژه را از استودیوی برادران وارنر خریداری کرده است.

«الا پورنل»، «عمری هاردویک»، «تئو روسی»، «گرت دیلاهانت»، «رائول کاستیلو»، «کریس دیلیا» و «آنا د لا رگه‌را» در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند. این اولین بار پس از «لیگ عدالت» (Justice League) است که اسنایدر پس از خودکشی دخترش «آتم» به پشت دوربین باز می‌گردد. اسنایدر در گذشته ژانر زامبی را با فیلم «طلوع مردگان» (Dawn of the Dead) در سال 2004 تجربه کرده بود.

گزارش‌های حاکی از آن است که اسنایدر به عنوان سینماتوگرافر نیز در این فیلم فعالیت خواهد کرد که در نوع خود جالب است. تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده است اما احتمال می‌رود که سال دیگر اکران شود.

 

هالیوود دیو باتیستا ارتش مردگان زک اسنایدر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین