کد خبر: 38593 A

نقش‌های اشتباهی ستاره‌ها/ وقتی کیت وینسلت "تایتانیک" را دوست ندارد!

نقش‌های اشتباهی ستاره‌ها/ وقتی کیت وینسلت "تایتانیک" را دوست ندارد!

بسیاری از بازیگران بزرگ دنیا از بازی در برخی از نقش‌های خود ابراز نارضایتی یا پشیمانی کرده‌اند.

ایران آرت: بزرگ‌ترین پشیمانی شما چیست؟ این شاید یکی از واضح‌ترین سؤال‌هایی است که می‌توان از یک بازیگر پرسید، اما پاسخ به این سؤال بسیار ساده می‌تواند بسیار باورنکردنی باشد. به‌ویژه آنکه اگر بازیگر معروفی درباره یکی از بزرگ‌ترین نقش‌هایی که در عمر فعالیت خود در سینما ایفا کرده ابراز نارضایتی یا پشیمانی کند.

در ادامه به نقل از روزنامه همهشهری با بازیگرانی که از بازی در یکی از نقش‌های خود پشیمان هستند آشنا خواهید شد.

هریسون فورد - بلید رانر

1

در فیلم بلید رانر هریسون فورد در نقش ریک دکارد بازی می‌کند. دکارد از طرف نیروهای پلیس کلانشهر لس‌آنجلس مأموریت دارد که آدم مصنوعی‌ها را که حضورشان روی کره زمین ممنوع است، شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند. هریسون فورد درباره نقشش در این فیلم گفته است: من در نقش کارآگاهی بازی می‌کنم که هیچ تشخیصی انجام نمی‌دهد و هیچ‌چیز پیدا نمی‌کند.

دانیل کریگ - جیمز باند 

2

برای مدت زمانی طولانی خیلی از مردم نمی‌دانستند که آیا دانیل کریگ در فیلم بیست‌وپنجم باند باز هم در نقش مأمور 007 بازی خواهد کرد یا خیر. او در گفت‌وگویی با اشاره به لیوانی که در دست داشت گفته بود من حاضرم شیشه این لیوان را بشکنم و رگ خود را با آن بزنم اما در هیچ فیلم دیگری با نام جیمز باند بازی نکنم. با این حال دانیل کریگ پس از آنکه دست اندرکاران فیلم جیمز باند دستمزد او را بالا بردند دوباره برای ایفای این نقش، پشت دوربین ظاهر شد.

کیت وینسلت - تایتانیک 

3

در ذهن کیت وینسلت تایتانیک به‌عنوان یک فیلم نقش نبسته است. او در گفت‌وگو با تلگراف می‌گوید: آیا واقعا توانسته‌ام در نقش خود خوب ظاهر شوم؟ خدای من. من که نمی‌توانم به لهجه آمریکایی خود در فیلم گوش کنم. خیلی بد بود. در زمانی که فیلم‌های خود را می‌بینم خیلی به من سخت می‌گذرد، اما با دیدن تایتانیک به این نتیجه می‌رسم که باید دوباره در این نقش ظاهر شوم.

کریستوفر پلامر - اشک‌ها و لبخندها 

4

با وجود آنکه فیلم" اشک‌ها و لبخندها" امروزه نیز به‌عنوان یکی از دوست داشتنی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما همچنان مطرح است، اما کریستوفر پلامر چنین نظری درباره نقش خود در این فیلم ندارد. او به هالیوود ریپورتر می‌گوید: من از بازی در نقش کاپیتان فون تراپ بسیار متنفر بودم. فکر کنم ایفای این نقش در فیلم اشک‌ها و لبخندها بسیار سخت بود. کاپیتان فون تراپ هم آدم عبوسی بود و هم احساساتی. شما باید به سختی تلاش می‌کردید تا به این نقش قدری طنز تزریق کنید.

سیلوستر استالونه - توقف کن یا مادر بهت تیراندازی خواهد کرد

5

سیلوستر استالونه از معروف‌ترین بازیگران سینماست که همواره همگان او را به‌خاطر ایفای نقش در فیلم‌های راکی و رمبو به‌خاطر دارند. اما به‌نظر می‌رسد کسی او را به‌خاطر بازی در فیلم توقف کن یا مادر به تو تیراندازی خواهد کرد به‌یاد نخواهد آورد. این فیلم در سال1992 ساخته شد و فیلمی پلیسی- کمدی است که در آن استالونه به همراه استله گتی به ایفای نقش پرداخته‌اند. استالونه درباره این فیلم گفته است که شاید بتوان آن را یکی از بدترین فیلم‌های ساخته شده در منظومه شمسی توصیف کرد. حتی اگر آدم فضایی‌ها هم صنعت فیلمسازی داشته باشند تصور نمی‌کنم بتوانند چنین فیلم بدی تولید کنند.

پل نیومن - جام نقره‌ای

Paul-Newman-wears-blazer-900x600-c-center-750x500

پل نیومن که از بازیگران برنده اسکار و دارای استاندارد بالای بازیگری بود پیش از نمایش فیلم جام نقره‌ای در گفت‌وگو با خبرنگاران از مردم خواست تا به تماشای نسخه تلویزیونی جام نقره‌ای نروند. او این فیلم را بدترین اثر سینمایی تولید شده در دهه1950 میلادی دانسته بود.

برد پیت - شیطان خود

brad_pitt_missbruk_stor13

شاید خیلی از فیلم‌ها باشد که امروز برد پیت از بازی در آنها ابراز پشیمانی کرده باشد. او در مصاحبه با نیوزویک در سال1997 تصمیم گرفت زبان به انتقاد از فیلم شیطان خود بگشاید. او این فیلم را فاجعه خواند و گفت: این فیلم نمایانگر کمترین مسئولیت‌پذیری در عرصه فیلمسازی است. البته اگر بشود نام آن را فیلم گذاشت.

جورج کلونی - بت من و رابین

george-clooney-batman-7

مایکل کیتون، کریستین بیل و آدام وست در نقش بتمن بازی کرده‌‌اند و جورج کلونی یکی از آنها بود. او می‌گوید: من تصور می‌کردم با بازی بد خود در نقش بتمن کلا این شخصیت ابرقهرمانی و سینمایی را از بین برده‌ام، تا اینکه فرد دیگری چند سال بعد دوباره بتمن را به صحنه بازگرداند و تغییراتی در آن ایجاد کرد. من در آن زمان تصور می‌کردم که این فیلم می‌تواند نقطه عطفی در فعالیت سینمایی من باشد که اینچنین نشد.

دانیل ردکلیف - هری پاتر و شاهزاده دورگه 

harry-potter-i-zakon-feniksa-404248

دانیل ردکلیف تنها 11ساله بود که در نقش هری پاتر برای نخستین بار بازی کرد. این مسئله باعث نشده است که او به گذشته برگردد و نقش‌های اولیه‌ای را که در هری پاتر بازی کرده بود، مورد نقد قرار ندهد. او می‌گوید: من در فیلم هری پاتر و شاهزاده دو رگه زیاد خوب بازی نکردم. در برخی از مواقع در موقع فیلمبرداری این فیلم من خیلی از خودراضی بودم بنابراین نمی‌توانستم در برخی از صحنه‌ها نقش را آنطور که باید و شاید در آورم.

آرنولد شوارتزنگر - فیلم سونیای قرمز

red-sonja-sword-e1529082729263

آرنولد شوارتزنگر قهرمان سابق پرورش اندام، بازیگر پیشکسوت و فرماندار سابق کالیفرنیا می‌گوید: فیلم "سونیای قرمز" بدترین فیلمی بود که من در آن ایفای نقش کرده‌ام.

 

هالیوود تایتانیک سیلوستر استالونه برد پیت پل نیومن کیت وینسلت هریسون فورد دنیل کریگ راکی آرنولد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین