کد خبر: 38672 A

شانس‌های جایزه اسکار 2020/ مریل استریپ در ماشین لباسشویی عالی است!

شانس‌های جایزه اسکار 2020/ مریل استریپ در ماشین لباسشویی عالی است!

رئیس جشنواره فیلم تورنتو به پیش‌بینی شانس‌های اصلی جایزه بازیگری اسکار 2020 پرداخت.

ایران آرت: رییس جشنواره‌ بین‌المللی فیلم تورنتو (تی‌آی‌اف‌اف) که از دیرباز نشان‌گر آن بوده است که چه کسی برنده‌ی اسکار می‌شود، پیش‌بینی کرده است که کدام سه هنرپیشه در رقابت سال آینده با هم دست و پنجه نرم خواهند کرد.

در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی "توررنتو سان" از "کامرون بیلی" سرپرست جشنواره "تی‌آی‌اف‌اف" پرسیدند وقتی نامزدهای اسکار را در  ژانویه اعلام کنند به نظر وی چه کسانی رقبای اصلی خواهند بود.

بیلی گفت: "این پیش‌بینی همیشه دشوار بوده است اما فیلمی مثل "فقط رحمت" به کارگردانی "دستین دانیل کرتون" که  بر اساس خاطرات پرفروش وکیل مدافع "برایان استیونسن" است فیلم خیلی قوی است. این فیلم که در مورد مجازات اعدام است داستان وکیلی با نقش‌آفرینی "مایکل ب جوردن" است که وکالت زندانی محکوم به مرگی با نقش‌آفرینی "جیمی فاکس" را به عهده گرفته است و می‌کوشد جلوی حکمی را بگیرد که به نظر وی ناعادلانه است و عدالت را برقرار کند. بازیگری‌ها، کارگردانی و فیلم‌نامه این فیلم فوق‌العاده است و به نظر من توجه داوران را جلب خواهد کرد".

به گزارش ایندیپندنت، به نظر بیلی به غیر از "جوردن" و "فاکس"، "مریل استریپ"، "یاکین فنیکس" و "رنی زل‌وگر" هم توجه رأی‌دهندگان را جلب خواهند کرد.

"به نظر من فیلم "ماشین لباس‌شویی" ساخته‌ی استیون سودربرگ نیز طنز گزنده‌ای دارد و بازی مریل استریپ در آن عالی است. به نظرم بازی یاکین فنیکس در فیلم "جوکر" هم نظرها را جلب می‌کند و خوب است. در مورد "رنی زل‌وگر" در نقش "جودی گارلند" در فیلم "جودی" هم همین‌ طور است. خیلی فوق‌العاده بازی کرده است".

بیلی فیلم جوکر را "محشر" خواند و همچنین از فیلم "روزی زیبا در محله"  با بازی‌گری "تام هنکس" در نقش "فرد راجرز"، فیلم "تشعشع" در باره‌ی زندگی "ماری کوری" و  فیلم "کلاه‌برداران" با بازی "جنیفر لوپز" و مبتنی بر مقاله‌ای در مجله‌ی نیویورک در سال ۲۰۱۵ خیلی ستایش کرد.

جشنواره "تی‌آی‌اف‌اف" از ۵ تا ۱۵ سپتامبر در شهر تورنتو برگزار می‌شود.

 

مریل استریپ جیمی فاکس جشنواره فیلم تورنتو ماشین لباسشویی مایکل بی جردن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین