کد خبر: 38711 A

تام هاردی دوباره در نقش محبوبش ظاهر می‌شود

تام هاردی دوباره در نقش محبوبش ظاهر می‌شود

فصل دوم و سوم سریال "تابو" ساخته می‌شود و احتمالا تام هاردی نیز باز خواهد گشت.

ایران آرت: بیش از دو سال پیش شبکه‌های FX و BBC One سریال «تابو» (Taboo) با بازی «تام هاردی» را برای فصل دوم تمدید کردند اما از آن زمان تا کنون مراحل تولید هشت اپیزود جدید با پیشرفت همراه نشده. «تابو» به نویسندگی «استیون نایت» خالق سریال «پیکی بلایندرز»، هاردی و پدر او «چیپس هاردی» آپریل سال ۲۰۱۷ سفارش ساخت گرفت.

به گزارش سی نما، «جان لندگراف» مدیر شبکه‌ی FX در «انجمن منتقدین تلویزیونی» در این باره گفت: «مذاکرات بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفته اما همین دیروز بود که با نایت صحبت کردیم. او طرحی برای فصل دوم و احتمالاً فصل سوم «تابو» دارد.» نایت در سال ۲۰۱۷ نیز اعلام کرده بود که «تابو» را در قالب سه فصل می‌سازد.

لندگراف می‌گوید: «این مسئله حقیقتاً به تام بستگی دارد؛ به اینکه آیا تام تمایلی به ساختن آن دارد یا نه، اینکه چه زمانی تمایل دارد. به نظر من هم این احتمال وجود دارد که هر دو فصل جدید خیلی زود تولید شود و هم اینکه اصلاً ساخته نشود.» او در ادامه می‌افزاید: «به نظر می‌رسد که [تام هاردی] خودش را به این نقش و این سریال بسیار متعهد می‌داند. استیون هم برای نوشتن ادامه‌ی داستان علاقه نشان می‌دهد، اما در نهایت به این بستگی دارد که تام در دسترس باشد.»

هاردی و نایت در حال حاضر تهیه‌کنندگی مینی‌سریال «سرود کریسمس» (A Christmas Carol) را برعهده دارند. داستان فصل اول «تابو» در سال ۱۸۱۴ می‌گذشت و ماجراهایی را روایت می‌کرد که برای شخصیت «جیمز کزایا دلنی» با بازی هاردی روی می‌داد. جیمز پس از سال‌ها از آفریقا به زادگاهش لندن بازمی‌گردد تا امپراطوری به جا مانده از پدرش را بازسازی کند.

 

تام هاردی سریال تابو فیلم تابو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین