کد خبر: 38725 A

سریال معمایی نتفلیکس تعطیل شد/ گریه‌های خانم بازیگر

سریال معمایی نتفلیکس تعطیل شد/ گریه‌های خانم بازیگر

پس از اعلام لغو تولید فصل‌های بعدی سریال "(The OA)"، بریت مارلینگ بازیگر نقش اول سریال اعلام کرد که پس از شنیدن این خبر یک دل سیر گریه کرده است.

ایران آرت: فصل سوم سریال "او.ای" (The OA) ساخته نمی‌شود. نت‌فلیکس شب گذشته اعلام کرد که سریال درام معمایی خود با بازی "بریت مارلینگ" و کارگردانی "زال باتمانقلیچ" را برای فصل جدید تمدید نخواهد کرد. این در حالی است که فصل دوم سریال ۲۲ مارس از شبکه پخش شده بود.

"سیندی هالند" مدیر محتوای اریجینال شبکه در این باره می‌گوید: "ما به ۱۶ اپیزود به شدت جذاب سریال افتخار می‌کنیم و از بریت و زال برای به اشتراک گذاشتن نگاه جسورانه‌شان از طریق هنر خود قدردانی می‌کنیم. امیدواریم در آینده شرایط همکاری مجدد با آن‌ها مهیا شود، چه در این بعد چه در بعدهای دیگر."

نت‌فلیکس معمولاً ۸۰ درصد سریال‌های خود را برای فصل دوم تمدید می‌کند اما پس از آن با پرخرج‌تر شدن پروژه برای شبکه، ترجیح می‌دهد قرارداد سازندگان را کنسل کند. اغلب سریال‌های نت‌فلیکس بیش از دو یا سه فصل در شبکه دوام نمی‌آورند.

به گزارش سی نما، در سریال "او.ای"، مارلینگ در نقش یک زن نابینای به حضانت گرفته شده نقش بازی می‌کند پس از هفت سال ناپدیدی ناگهان زنده و این بار بینا با زخم‌های مرموزی در پشت ظاهر می‌شود. او به جای بازگویی رازهای با مقامات یا والدینش، آن‌ها را با همسایگان خودش فاش و داستان زندگی‌اش را برای‌شان نقل می‌کند. او در نهایت از آن افراد کمک می‌گیرد تا دیگر افراد گمشده را پیدا کند. دیگر بازیگران این سریال، "جیسون آیزک"، "اسکات ویلسون"، "پاتریک گیبسون"، "برندان مایر"، "ایان الکساندر"، "ویل بریل" و "فیلیس اسمیت" بودند.

"بریت مارلینگ" که نامزدی صنف نویسندگان را در کارنامه دارد، روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "من و زال از اینکه نمی‌توانیم داستان را به پایان برسانیم عمیقاً متأسفیم." او در ادامه اضافه می‌کند: "اولین باری که این خبر را شنیدم یک دل سیر گریه کردم."

این سریال درام علمی تخیلی و معمایی که موفق نشد امسال در مراسم امی نامزد شود، با سؤالات بی‌پاسخ و مسائل حل نشده مخاطبین را رها می‌کند. مارلینگ و باتمانقلیچ تهیه‌کنندگی سریال را هم برعهده داشتند.

 

هالیوود نتفلیکس خانم بازیگر سیندی هالند سریال او. ای بریت مارلینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین