کد خبر: 38800 A

انتقاد خانم بازیگر از بوی باران/ زن را پنهان‌کار و باج‌گیر نشان می‌دهد

انتقاد خانم بازیگر از بوی باران/ زن را پنهان‌کار و باج‌گیر نشان می‌دهد

سریال تلویزیونی "بوی باران" با انتقادات زیادی همراه شده است و حتی مریم کاویانی بازیگر سریال نیز به آن نقد وارد می‌کند.

ایران آرت: مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال "بوی باران" به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان را از شبکه یک و تماشا در حال پخش دارم.

وی درباره حذف سکانس‌های خود در این سریال اظهار کرد: نزدیک به ۲ سال به‌صورت پراکنده درگیر پروژه بودم و حدود ۲۰۰ سکانس در فیلمنامه بازی داشتم، هرچند فیلمنامه قرار بود به‌طور دیگری باشد، اما تغییراتی در آن ایجاد شد و نقش‌ها کمرنگ و پررنگ شدند.

این بازیگر در گفتگو با خبرگزاری میزان ادامه داد: اصولاً این اتفاقات در سریال‌ها می‌افتد، اتفاقاتی که به هیچ عنوان جالب نیستند، من متأسف شدم از تغییراتی که در فیلمنامه رخ داد و من به‌ عنوان بازیگر این فیلم متوجه تغییرات نشدم، چون به‌صورت پراکنده نقش داشتم و خیلی وارد جزئیات نشدم.

وی در همین راستا ادامه داد: بنده به‌ عنوان یک مخاطب منتقد این سریال هستم، از اینکه سیمین به‌ عنوان یک بانوی ایرانی و یک معلم جامعه به‌ صورت یک آدم ناموفق در زندگی از شوهرش پنهان‌کاری می‌کند و ترانه به‌ عنوان زن کٌرد که همیشه پشت خانواده است به‌ عنوان باج‌گیر معرفی‌شده جالب نیست، در این سریال طوری وانمود می‌شود که مرد ایرانی به خاطر ایثارش خانواده و احساسات خانواده خود را زیر پا می‌گذارد و زن افغانی اختیار می‌کند، انگار که تمام زنان ایرانی مشکل و نقص اخلاقی دارند.

Jr4NFlvr4tqe

بازیگر سریال بوی باران در ادامه همین مطلب افزود: به نظر بنده این اتفاق برای جامعه ما قشنگ نیست، یعنی تمامی خانم‌های ایرانی حتی وکیل که نقش مهمی در جامعه دارد و مردم باید به آن اعتماد داشته باشد هم مردم را گمراه می‌کند، شخصاً روند قصه را نپسندیدم و انتظار داشتم زن‌های ایران را خیلی بهتر نشان دهند، در داستان بوی باران فقط "ناجیه" هنرمند است، در تربیت فرزندش سنگ تمام می‌گذارد، کتاب می‌نویسد و کتاب‌هایش چاپ می‌شود.

بازیگر سریال "بوی باران" در ادامه در خصوص طولانی شدن مرحله تولید این فیلم خاطرنشان کرد: به خاطر حساسیت‌های زیادی که محمود معظمی در کیفیت کار داشت خیلی سخت‌گیری می‌کرد، تمرینات زیادی داشتیم و پلان‌های زیادی برداشت می‌شد و به همین دلیل تعداد قسمت‌های سریال از ۴۰ قسمت به ۷۵ قسمت افزایش پیدا کرد.

وی در مورد بازخورد مردم نسبت به سریال "بوی باران" تصریح کرد: مردم این سریال را تماشا می‌کنند، طبعاً قصه جذابی دارد و ما نمی‌توانیم منکر خوب بودن و نو بودن قصه شویم، اما برای افزایش قسمت‌های سریال، قصه را طولانی شده و پراکندگی‌های زیادی در سریال ایجادشده است.

بازیگر سریال "فاصله‌ها" پیرامون اولویت‌های خود برای بازی در نقش‌های متفاوت تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت شکل حضور است، برای من طول قصه و اینکه چه مدت‌زمانی روی آنتن باشم مهم نیست، برای من عرض نقش و نوع نقشم که چقدر می‌تواند در قصه مؤثر باشد اهمیت دارد، اولویت دوم برای پذیرش نقش عوامل و گروه بازیگری و در درجه سوم قرارداد مالی مهم است.

این بازیگر تلویزیون درباره وضعیت امروز سینمای ایران خاطرنشان کرد: به‌هرحال سینمای ما در دنیا یک سینمای مطرح است و بازیگران ما بازیگران قابل‌احترام و مطرحی هستند، آنها جوایز زیادی در جشنواره‌های بین‌المللی را کسب کرده‌اند و من به سینمای ایران افتخار می‌کنم، البته تعدادی از همکاران هم برای گیشه فیلم می‌سازند که در آن‌ها طنز و هجو است که سلیقه بنده نیست، اما لازمه دوام سینما است.

 

مریم کاویانی بوی باران محمود معظمی سریال بوی باران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین