کد خبر: 38820 A

همکاری شهاب حسینی با بهروز وثوقی و کنار رفتن از شکرستان

همکاری شهاب حسینی با بهروز وثوقی و کنار رفتن از شکرستان

سری تابستانی "شکرستان" با صدای اصغر همت پخش شد و بعد از صدای جاودانه استاد مرتضی احمدی و سیزده قسمتی که شهاب حسینی روایتش کرد، حالا اصغر همت سومین راوی "شکرستان" است.

ایران آرت: "شکرستان" پویانمایی موفقی است که در سال‌های اخیر تولید شده. روزهای باشکوهش را با مرتضی احمدی فقید سپری کرده و وقتی برای عید ۹۸ اعلام شد با صدای شهاب حسینی پخش می شود، در راس اخبار قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، تنها بازیگر مرد ایرانی که جایزه مهم بهترین هنرپیشه مرد جشنواره کن را برده، پس از سال‌ها با صداپیشگی به تلویزیون برگشت.

او که چند سالی است کم کار شده و در آمریکا زندگی می‌کند و شرکت فیلمسازی خودش را برای حمایت از فیلمسازان جوان و بااستعداد تاسیس کرده است، در برگشت به تلویزیون ۱۳ قسمت برای "شکرستان" صداپیشگی کرد و همان زمان اعلام شد قرارداد آنها ۱۰۴ قسمتی است.

این خبری بود که محمدرحیم لیوانی تهیه‌کننده "شکرستان" گفته بود اما روز گذشته اعلام شد سری جدید این انیمیشن با صدای اصغر همت روی آنتن رفته و شهاب حسینی به دلیل فعالیت‌هایش در آمریکا از این مجموعه جدا شده است.

مهمترین خبری که درباره فعالیت‌های سینمایی شهاب حسینی در آمریکا منتشر شده بود، همکاری مشترک او با بهروز وثوقی ستاره فیلم‌فارسی ایران بود که سال‌هاست در آمریکا دنبال مجالی می‌گردد تا مجوزهای لازم برای بازگشتش به کشور صادر شود.

این دو در کارگاه نقد فیلمی مشترک حاضر شده و در جلسه پرسش و پاسخ به سئوالات حضار پاسخ دادند. در این کارگاه سه روزه هم هر روز یک فیلم از بازی های‌شان در اورنج کانتی آمریکا به نمایش درآمد.

به نظر می‌رسد این مشغولیت هنری مانع از ادامه همکاری شهاب و "شکرستان" شده است.

حسینی در روزهای سفرش به تهران که همزمان با اکران فیلم "آشغال‌های دوست داشتنی" محسن امیر یوسفی پس از سال‌هایی طولانی بود، قراردادی هم برای تولید کاری مشارکتی به نام آکادمی "شگفت‌انگیزان" بست که قرار بود با رامبد جوان و گروهی دیگر از سلبریتی‌ها دنبال کشف استعداد باشند اما این پروژه هم بعد از ممنوعیت درآمدسازی شرکت‌های اپراتور همراه از شیوه‌های ارزش افزوده و کاهش شدید درآمدهای شرکت توسکا و تلویزیون، به یکباره نیمه‌کاره ماند و خبر خیلی جدیدی از پروسه تولیدش اعلام نشده است.

 

شهاب حسینی بهروز وثوقی شکرستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین