کد خبر: 38900 A

"زندگی پنهان" در مسیر اسکار/ مردی که از نبرد برای نازی‌ها سر باز زد

"زندگی پنهان" در مسیر اسکار/ مردی که از نبرد برای نازی‌ها سر باز زد

فاکس سرچ‌لایت که درام تاریخی ترنس مالیک را دسامبر امسال روی پرده می‌برد، اولین تریلر فیلم را رونمایی کرد.

ایران آرت: "ترنس مالیک" تا چند ماه آینده فیلم "زندگی پنهان" (A Hidden Life) خود را به اکران می‌رساند. این درام تاریخی در جشنواره‌ی فیلم کن با استقبال منتقدین همراه بود و بسیاری آن را بهترین اثر فیلمساز پس از "درخت زندگی" برنده‌ی نخل طلا دانستند. آن فیلم در سال ۲۰۱۱ نامزدی اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمبرداری را هم کسب کرد. فاکس سرچ‌لایت که "درخت زندگی" را هم به تولید رسانده، اکنون با "زندگی مخفی" امید زیادی به افتخارآفرینی دوباره دارد.

"زندگی پنهان" با بازی "آگوست دیل" داستان واقعی "فرانتس یاگراشتاتر" را روایت می‌کند که از نبرد برای نازی‌ها و رایش سوم سر باز زد و به دست آن‌ها اعدام شد. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل "والری پاچنر"، "ماتیاس اسخونارتس" و "برونو گنز" می‌شود.

برخی منتقدین "زندگی پنهان"‌ را یکی از ۱۰ فیلم برتر جشنواره‌ی کن امسال خواندند که امید را در لحظات بحرانی زندگی تصویر می‌کند. این اثر حماسی در مورد کسب نیروی لازم برای مقاومت و شهامت در حین بحرانی‌ترین لحظات زندگی توصیف شده است.

1st-image-radegund

اکنون باید دید "زندگی پنهان" می‌تواند موفقیت "درخت زندگی" را در رقابت اسکار تکرار کند یا نه. بعضی از کارشناسان معتقدند که رأی دهندگان اسکار پیام سیاسی فیلم را درک می‌کنند و از ارزش آن آگاهند. این فیلم قرار است ابتدا در جشنواره‌ی فیلم تورنتو روی پرده برود و از آنجا رقابت در فصل جوایز را با پشتیبانی فاکس کلید بزند.

فاکس سرچ‌لایت "زندگی پنهان" را از ۱۳ دسامبر در آمریکا اکران می‌کند.

 

اسکار 2020 ترنس مالیک زندگی پنهان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین