کد خبر: 38947 A

عشق جادویی زوج لیدی برد در "زنان کوچک"/ مریل استریپ زنی ثروتمند شد

عشق جادویی زوج لیدی برد در "زنان کوچک"/ مریل استریپ زنی ثروتمند شد

گرتا گرویگ، کارگردان و نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار، در گفت‌وگویی از بازیگرانی که در فیلم "زنان کوچک" با آنها همکاری داشته است، گفت.

ایران آرت: ترکیب بازیگران رویایی شامل نامزدهای اسکار، اما واتسون، مریل استریپ، سیرشا رونان، لارا درن و... در "زنان کوچک" بازی دارند. سونی پیکچرز قرار است این فیلم را در ۲۵ دسامبر عرضه کند. 

گرتا گرویک در مصاحبه جدیدی که با هفته‌نامه اینترتیمنت داشته درباره بازیگران فیلم و احترامش نسبت به آنها صحبت کرده است. وی گفت: "سیرشا رونان که برای "لیدی برد" برنده جایزه گلدن گلوب و نامزد جایزه اسکار شده بود و با تیموتی شالامی در این فیلم همبازی بود، بار دیگر در "زنان کوچک" با هم هم‌بازی شدند و به ترتیب نقش‌های جو مارچ و تئودور لارنس را ایفا می‌کنند و یک احساس عاشقانه مدرن بین این دو وجود دارد که ضربان قلب فیلم را تشکیل می‌دهد. من آنها را دوست دارم. آنها به عنوان بازیگران زنده تماشایی هستند و یک احساس همراه شدن واقعی در میان آنها وجود دارد و آنها مانند یک جفت سنتی سینمایی دیده می‌شوند." 

گرویک در ادامه گفت: "من نمی‌دانم چه می‌کنند. منظورم همین جادو است. من آنها را راهنمایی می‌کنم اما همه چیز آنجاست."

زنان کوچک

به گزارش خبرآنلاین، برای نقش "مگ"، بزرگترین خواهر مارچ، که آرمان‌هایش عمدتا درونی است، گرویک، اما واتسون را انتخاب کرده است. گرویک درباره او گفت: "برای من واتسون تجسم همه آن چیزی بود که درباره خواهران مارچ به آن علاقمند بودم. او باهوش است و بسیار متفکر است. او راهی خارج از کشور است که هر کاری که در توانش است به عنوان یک فعال برابری جنسیتی انجام دهد. واتسون در اینجا در نقش مگ با ذهنیت سازگارتری بازی می‌کند."

کارگردان "زنان کوچک" در ادامه گفت: "مگ مارچ شخصیتی است که مدت‌هاست به صورت اشتباه درک می‌شود. کاری که واتسون با شخصیت مگ انجام داد، او آنقدر خونسردی و عشق بالایی دارد که با هوش بالایی همراه است. زیرا او کاملا درک کرده که چه کاراکتری را ایفا می‌کند. واتسون آمادگی گستردگی برای ایفای این نقش دارد."

گرویک در ادامه با بیان اینکه لارا درن که نقش مادر و سرپرست خانواده را بازی می‌کند، واقعا مادر بود گفت: "هر یک از دختران برای درد دل و مشکلاتشان به سراغ مادر می‌آمدند. لارا درن مادر، خواهر و محرم راز  همه افراد حاضر در این مجموعه بود."

در نهایت مریل استریپ نقش عمه ثروتمند خانواده مارچ را بازی می‌کند. گرویک گفت: "استریپ وقتی که دختر جوانی بود کتاب را خیلی دوست داشت و فکر می‌کند این خیلی مهم است. او به من می‌گفت: به من بگو دوست داری چه کاری انجام بدهم؟"

گرویک در ادامه درباره استریپ که ۲۱ بار نامزد و ۴ بار برنده اسکار شده گفت: "بیش از این هر چیزی که درباره استریپ بگویم اضافه است. صفات او قابل دسترس نیستند."

 

مریل استریپ اما واتسون لیدی برد سیرشا رونان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین