کد خبر: 38994 A

خبر خوب احسان علیخانی به طرفداران عصر جدید

خبر خوب احسان علیخانی به طرفداران عصر جدید

احسان علیخانی در نشست خبری برنامه "عصر جدید" از تولید فصل دوم این برنامه خبر داد.

ایران آرت: نشست خبری مسابقه تلویزیونی "عصر جدید" عصر امروز (شنبه / ۲۶ مرداد) با حضور عوامل این برنامه از جمله احسان علیخانی، امین حیایی، بشیر حسینی، آریا عظیمی‌ نژاد و ایمان قیاسی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در ابتدای این نشست علیخانی گفت: عصر جدید یک برنامه استعدا یابی عمومی‌ و تخصصی است. اما ما سعی کردیم که استعدادها را بشناسیم و روی آنها مانور بدهیم. در فینال عصر جدید از ابتدای حضور یک شرکت کننده تا مرحله فینال را پخش خواهیم کرد تا مخاطب بتواند تفاوت پیشرفت فینالیست را ببیند.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه باید گفت هر گروه مربی و طراح داشت و زیر نظر صاحبان رشته تمرین می کرد، افزود: کلاس‌های روانشناسی برای شرکت کنندگان دایر شد.  

علیخانی اظهار داشت: صرفا این نبود که شرکت کننده فیلم بفرست و فردا مقابل دوربین بیاید. خیلی از شرکت کنندگان تا آن روز که به عصر جدید آمدند به تهران هرگز سفر نکرده بودند خیلی سخت بود که یک شرکت کننده از منطقه صفر مرزی بیاید مقابل دوربین و داوران و ده ها دوربین قرار بگیرد و نیاز به اموزش داشت.  

کارگردان و تهیه‌کننده برنامه "عصر جدید"  افزود: یکی از شبهات درباره برنامه ما این بود که آیا شرکت کنندگان را فقط برای پر کردن برنامه مقابل دوربین آوردید و یا آینده این افراد مهم است.

علیخانی توضیح داد: در این باره رابزنی های بسیاری کردیم. اینکه کشف، دیده شدن و رسیدن شعار برنامه ما بود و قرار شد در حین مسابقه اعتبار تخصصی به نفر اول تا پنجم تعلق بگیرد و تا یک سال ۵ فینالیست را همراهی می‌کنیم و سعی داریم در فصل آینده دعوت به کار شوند و به شرکت کنندگان جدید کمک کنند.  

فصل جدید عصر جدید زمستان ۹۸ روی آنتن می رود 

این تهیه‌کننده اظهار داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که فینالیست‌های ما به جایی که حق شان است برسند.

وی با بیان اینکه برای من ساختن عصر جدید سخت‌ترین کار در طول عمر کاری ام بود، گفت: میانگین ضبط ما زیر ۱۵ ساعت نیست. از جابه جایی شرکت کنندگان تا مشکلات فنی و لوکیشن همه با هم زمان و انرژی زیادی از تیم گرفت. کار سختی بود اما باید خبر جدیدی بدهیم که زمستان ۹۸ شاید فصل دوم عصر جدید روی آنتن برود.

علیخانی همچنین درباره زمان پخش این برنامه تاکید کرد: طرفدار برنامه نود هستم و ما در ایامی دوشنبه‌ها بعد از اخبار  شبانه روی آنتن رفتیم که نود تعطیل بود و روی آنتن نمی‌رفت.

امین حیایی احسان علیخانی آریا عظیمی نژاد ایمان قیاسی عصر جدید بشیر حسینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین