کد خبر: 39013 A

دورهمی سانسوری بهروز افخمی روی آنتن رفت/ فیلم

دورهمی سانسوری بهروز افخمی روی آنتن رفت/ فیلم

یکی از قسمت‌های برنامه "دورهمی" با حضور بهروز افخمی که در زمان خودش پخش نشده بود در پخش تکرارهای این مجموعه روی آنتن رفت.

ایران آرت: در زمان پخش اولیه برنامه "دورهمی" قسمت‌هایی از این برنامه به دلایل مختلفی از آنتن تلویزیون دور ماندند. یکی از این قسمت‌ها برنامه‌ای بود که بهروز افخمی (مجری وقت برنامه "هفت") مهمان آن بود. برنامه‌ای که در زمان خودش یکی از قسمت‌های حذف شده "دورهمی" بود اما حالا و در زمان پخش تکرار این برنامه دو شب پیش پخش شد و پخش آن واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی به دنبال داشت. 

بهروز افخمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید از دلیل سانسور شدن برنامه در زمان خودش و پخش ناگهانی آن در زمان تکرار برنامه بی‌اطلاع است. او با بیان اینکه "دورهمی" پخش شده کوتاه شده بود، گفت: "بالاخره وقتی به یک برنامه‌ای مثل "دورهمی" می‌رویم که مستقیم و زنده نیست، تهیه‌کننده به هزار دلیل یا محذور ممکن است قسمتی از برنامه را سانسور کند یا اصلا کوتاه کند برای اینکه وقت برنامه اجازه نمی‌دهد."

افخمی البته می‌گوید نمی‌داند چه بخشی از گفته‌هایش در "دورهمی" حذف یا سانسور شده و در پاسخ به این سوال که آیا احیانا انتقادی به سینماگری داشتید که حذف شده باشد، می‌گوید: "یادم نیست درباره سینماگری حرفی زده باشم که لازم باشد حذف کنند و اصلا کدام سینماگری ممکن است درباره‌اش حرف بزنم که تلویزیون حذف کند؟ من که هر چه می‌خواهم می‌گویم."

مجری سابق برنامه "هفت" در ادامه گفت: "نکاتی درباره آقای روحانی و وضعیت اداره مملکت گفتم که خب همان زمان هم می‌دانستم حذف می‌شوند. البته اصلا یادم نیست کدام بخش حذف شده و  احتمالا حرف‌های مهمی نبوده که فراموش کردم."


 

 

حجم ویدئو: 4.15M | زمان ویدئو: 00:01:11
مهران مدیری بهروز افخمی برنامه دورهمی دورهمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین