کد خبر: 39031 A

همراه همیشگی تارانتینو به "ونوم ۲" پیوست/ حضور تام هاردی

همراه همیشگی تارانتینو به "ونوم ۲" پیوست/ حضور تام هاردی

فیلمبردار "روزی روزگاری در هالیوود" ساخته کوئنتین تارانتینو به قسمت دوم فیلم "ونوم " ملحق شد.

ایران آرت: «رابرت ریچاردسون» فیلمبردار برنده‌ی اسکار که به تازگی فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) را برای «کوئنتین تارانتینو» تصویربردرای کرده به قسمت دوم «ونوم» (Venom 2) اضافه شد.

هفته‌ی گذشته تأیید شده بود که «اندی سرکیس» دنباله‌ی فیلم پرفروش سونی را کارگردانی خواهد کرد بنابراین او بار دیگر با فیلمبردار اولین فیلم بلندش «نفس بکش» (Breathe) همکاری می‌کند. انتخاب ریچاردسون از سوی دیگر نشان می‌دهد که مراحل توسعه‌ی فیلم به سرعت در حال طی شدن است.

به گزارش سی نما، «تام هاردی» نیز که در قسمت اول نقش خبرنگار آلوده به سیمبیوت فضایی را بازی کرد، دوباره در قالب این شخصیت ظاهر خواهد شد. «میشل ویلیامز» و «وودی هارلسون» که در لحظات پایانی قسمت اول جلوی دوربین ظاهر شد نیز در قسمت بعدی به ترتیب نقش‌‌های همسر سابق «ادی براک»، دومین میزبان سیمبیوت، و «کارنج» را ایفا می‌کنند. نویسندگی فیلمنامه نیز به «کلی مارسل» سپرده شده اما هاردی هم در نگارش این متن همکاری می‌کند.

ریچاردسون یکی از برجسته‌ترین فیلمبرداران حال حاضر هالیوود و یار همیشگی «مارتین اسکورسیزی»، «کوئنتین تارانتینو» و «الیور استون» است. او علاوه بر «روزی روزگاری در هالیوود» فیلم‌های «هشت نفرت‌انگیز»، «بیل را بکش»، «حرامزاده‌های بی‌شرف» و «جانگوی آزاد» را برای تارانتینو و «کازینو»، «جزیره‌ی شاتر»، «هوانورد»، «هوگو»، «نوری بتابان»، و «احیای مردگان» را برای «مارتین اسکورسیزی» تصویربرداری کرده است. همکاری او با «الیور استون» نیز شامل «جوخه»، «وال استریت»، «جی‌اف‌کی»، و «قاتل بالفطره» می‌شود. فیلم‌های «هوانورد» و «جی‌اف‌کی» برای او جایزه‌ی اسکار را به ارمغان آوردند.

جولای گذشته شایعه‌ی همکاری ریچاردسون با «مت ریوز» کارگردان «بتمن» هم به گوش رسید اما در نهایت اعلام شد که «گرگ فریزر» فیلمبردار «روگ وان» (Rogue One) به این پروژه ملحق شده است.

«ونوم ۲» که اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، سومین فیلم سرکیس در مقام کارگردان است

 

تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود رابرت ریچاردسون ونوم ۲
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین