کد خبر: 39144 A

افتتاح جشنواره دوویل با فیلم جنجالی وودی آلن

افتتاح جشنواره دوویل با فیلم جنجالی وودی آلن

"یک روز بارانی در نیویورک" ساخته وودی آلن به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم دوویل ۲۰۱۹ انتخاب شد.

ایران آرت: فیلم جنجالی وودی آلن که اکرانش در آمریکا توسط آمازون معوق ماند اما فرانسه قرار است ۱۸ سپتامبر آن را روی پرده‌های نقره‌ای ببرد، به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فرانسوی دوویل انتخاب شد.

جود لاو و سلنا گومز از بازیگران "یک روز بارانی در نیویورک" هستند که سال ۲۰۱۷ تحت یک قرارداد ۸۰ میلیون دلاری برای تولید ۴ فیلم که با آمازون بسته شد، ساخته شده است.

با این حال پس از اعتراض مجدد دخترخوانده وودی آلن برای آزار جنسی در دوران کودکی توسط وی، آمازون از نمایش فیلم جلوگیری کرد. آلن هم کمپانی را با ادعای غرامت ۶۸ میلیون دلاری به دادگاه فراخواند.

به گزارش مهر، جشنواره فیلم دوویل که یک جشنواره فرانسوی برای نمایش فیلم‌های آمریکایی است، از ۱۵ تا ۲۴ شهریور برگزار می‌شود.  

این جشنواره از سال ۱۹۷۵ کارش را شروع کرده و در دوویل فرانسه برگزار می شود. این جشنواره گرچه رقابتی نیست اما از سال ۱۹۹۵ جوایزی برای فیلم‌های بلند و از سال ۱۹۹۸ جوایزی برای فیلم‌های کوتاه اهدا می‌کند.  

برندگان جایزه بزرگ این جشنواره در سال ۲۰۱۶ فیلم "مردان کوچک" ساخته ایرا ساکس، در سال ۲۰۱۷ "سوارکار" ساخته کلویی ژائو و در سال ۲۰۱۸ "جاده رعد و برق" ساخته جیم کامینگز بوده‌اند.

 

وودی آلن هالیوود سلنا گومز یک روز بارانی در نیویورک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین